  • Data: 2008-12-29 21:24:37
    Temat: Re: [ 100 Mbps - luksus wielki ]
    Od: Jarek <j...@f...address.from.pl> szukaj wiadomości tego autora

    futszaK pisze:

    > nie zabraknie
    >
    > http://dc.czarne.net/daily.gif

    A ja mam pytanie z innej beczki - co z userami w Twojej sieci, którzy
    chcą skype z kamerką, albo co z userami co chcą wysyłać pocztę z
    załącznikami w świat?

    W sieci w której pracuję, upload obecnie na symetrycznym łączu
    operatorskim to tak średnio połowa downloadu i to tylko dlatego, że
    kolejna karta 28MCU w naprawie.

    pozdrawiam
    Jarek