  • Data: 2011-03-27 22:56:24
    Temat: Re: 100 Minut do Play... - kolejny pakiet
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czytam sobie regulamin tejże promocji - 100 Minut do Play i na
    > Stacjonarne w Play Fresh i mam jedno pytanie.
    >
    > We wtorek kończy mi się 30-dniowy okres ważności pakietu, a została mi
    > jeszcze ponad godzina gratisowa.

    Jaka "gratisowa"? Przecież za nią zapłaciłeś ;)

    > Czy jeżeli dokupię kolejny pakiet sumy minut się skumulują i ich ważność
    > będzie wydłużona czy też bez względu na zakup nowego w ostatnim dniu
    > ważności pakietu tego starego - się on wyłączy.
    >
    > Ewentualnie może ktoś zna inny sposób na jego wydłużenie...

    Włączyć "Program doładowań", odczekać aż się uaktywni, doładować za min.
    30 PLN - dostaniesz +30 min i termin miesiąc. Dodatkowo jak doładujesz
    przez internet dostaniesz 3 zł bonusowe. A jak masz plan "Darmowe
    Rozmowy i SMS-y w Play" to jeszcze 30 dni rozmów z Playem bez obciążania
    licznika.

    Kody znajdziesz tu: http://telefix.ugu.pl/kody_play.htm

    --
    Grzexs