  • 1. Data: 2011-03-27 20:16:46
    Temat: 100 Minut do Play... - kolejny pakiet
    Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>

    Czytam sobie regulamin tejże promocji - 100 Minut do Play i na
    Stacjonarne w Play Fresh i mam jedno pytanie.

    We wtorek kończy mi się 30-dniowy okres ważności pakietu, a została mi
    jeszcze ponad godzina gratisowa.

    Czy jeżeli dokupię kolejny pakiet sumy minut się skumulują i ich ważność
    będzie wydłużona czy też bez względu na zakup nowego w ostatnim dniu
    ważności pakietu tego starego - się on wyłączy.

    Ewentualnie może ktoś zna inny sposób na jego wydłużenie...

    Karol

  • 2. Data: 2011-03-27 20:23:15
    Temat: Re: 100 Minut do Play... - kolejny pakiet
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-03-27 22:16, Karol MARCHEWKA pisze:
> [...]
    > będzie wydłużona czy też bez względu na zakup nowego w ostatnim dniu
    > ważności pakietu tego starego - się on wyłączy.

    Tak, czas ważności zostanie przedłużony. Tylko miej na uwadze fakt, że
    czasami zamówienie nowego pakietu trwa prawie 24 godziny.

  • 3. Data: 2011-03-27 22:56:24
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Czytam sobie regulamin tejże promocji - 100 Minut do Play i na
    > Stacjonarne w Play Fresh i mam jedno pytanie.
    >
    > We wtorek kończy mi się 30-dniowy okres ważności pakietu, a została mi
    > jeszcze ponad godzina gratisowa.

    Jaka "gratisowa"? Przecież za nią zapłaciłeś ;)

> [...]
    > ważności pakietu tego starego - się on wyłączy.
    >
    > Ewentualnie może ktoś zna inny sposób na jego wydłużenie...

    Włączyć "Program doładowań", odczekać aż się uaktywni, doładować za min.
    30 PLN - dostaniesz +30 min i termin miesiąc. Dodatkowo jak doładujesz
    przez internet dostaniesz 3 zł bonusowe. A jak masz plan "Darmowe
    Rozmowy i SMS-y w Play" to jeszcze 30 dni rozmów z Playem bez obciążania
    licznika.

    Kody znajdziesz tu: http://telefix.ugu.pl/kody_play.htm

    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2011-03-28 20:10:30
    Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>

    W dniu 2011-03-28 00:56, Grzexs pisze:

> [...]
    > przez internet dostaniesz 3 zł bonusowe. A jak masz plan "Darmowe
    > Rozmowy i SMS-y w Play" to jeszcze 30 dni rozmów z Playem bez obciążania

    Takiego sposobu nie znałem :-)

    Mam tylko jedno pytanie - w tym miesiącu już doładowałem 25zł.
    Czy jeżeli dziś włączę program i po jego aktywowaniu doładuję za 5zł mój
    miesięczny wkład wyniesie 30zł - czy wtedy zostanie mi przeznany bonus o
    którym mowa powyżej?

    Karol

  • 5. Data: 2011-03-29 10:42:57
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Karol MARCHEWKA" <a...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:imqpvm$psl$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Czy jeżeli dziś włączę program i po jego aktywowaniu doładuję za 5zł mój
    > miesięczny wkład wyniesie 30zł - czy wtedy zostanie mi przeznany bonus o

    Nie.
    Miesieczny "wklad" liczy sie dopiero od momentu uruchomienia bonusa.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2011-03-29 16:05:44
    Od: pI <u...@1...pl>

    Tue, 29 Mar 2011 12:42:57 +0200, na pl.misc.telefonia.gsm, SDD
    napisał(a):

    > Nie.
    > Miesieczny "wklad" liczy sie dopiero od momentu uruchomienia bonusa.

    Nie testowałem, ale regulamin programu doładowań mówi, że zliczane są
    również doładowania z danego miesiąca wykonane przed aktywowaniem
    usługi.
    --
    pI

  • 7. Data: 2011-03-29 18:11:39
    Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>

    W dniu 2011-03-29 18:05, pI pisze:

    > Nie testowałem, ale regulamin programu doładowań mówi, że zliczane są
    > również doładowania z danego miesiąca wykonane przed aktywowaniem
    > usługi.

    Masz rację - już teraz wiem z autopsji - zliczane są wszystkie
    doładowania - również te dokonane przed aktywacją usługi...

    Karol

  • 8. Data: 2011-03-29 19:56:26
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Masz rację - już teraz wiem z autopsji - zliczane są wszystkie
    > doładowania - również te dokonane przed aktywacją usługi...

    Jest jednak pewien wyjątek. Wczytaj się w regulamin.
    --
    Grzexs