  • Data: 2013-12-25 15:49:58
    Temat: Re: 100 megabajtów na miesiąc - u kogo najtaniej?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 24 Dec 2013 05:00:56 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik ToMasz n...@n...neostrada.pl ...

    > A o tym to nie wiedziałem.
    > Zamiast podnieść prędkośc kolejne ograniczenia... cóż...

    Oni w tym bezplatnym dostepie nie maja zadnego interesu.

    Tzn maja - dostali od UKE ulge w oplatach za swiadczenie bezplatnej
    uslugi, i zadnego interesu w tym aby swiadczyc na lepszych warunkach
    niz wymagane nie maja.

    A odkad wlascicielem zostal Solorz, to podwojnie nie maja. Im gorzej,
    tym lepiej.

    J.