  • 1. Data: 2013-12-23 21:02:23
    Temat: 100 megabajtów na miesiąc - u kogo najtaniej?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    potrzebuje awaryjnie odczytać pewne dane za pomocą internetu. szacuje że
    nie będzie tego więcej niż 100 mega na miesiąc. u kogo, może jakiś
    pakiet, może jako dodatek, można najtaniej wykupić taki pakiecik
    internetowy?

    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2013-12-23 21:28:38
    Temat: Re: 100 megabajtów na miesiąc - u kogo najtaniej?
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-12-23 21:02, ToMasz pisze:
> [...]
    > nie będzie tego więcej niż 100 mega na miesiąc. u kogo, może jakiś
    > pakiet, może jako dodatek, można najtaniej wykupić taki pakiecik

    Virgin Mobile.

    Ładujesz konto za 10zł i jako bonus dostajesz 100MB ważne miesiąc. Na
    Twoje konto wpada 15zł (jest bonus 50% do doładowania).

    Te 15zł wystarczy Ci na kupno kolejnych 3 pakietów:

    http://virginmobile.pl/chce_przejsc_do_virgin_mobile
    /oferta/pakiety_internet/

    Więc za 10zł masz 4 miesiące x 100MB.

  • 3. Data: 2013-12-23 23:42:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz n...@n...neostrada.pl ...

> [...]
    > nie będzie tego więcej niż 100 mega na miesiąc. u kogo, może jakiś
    > pakiet, może jako dodatek, można najtaniej wykupić taki pakiecik

    Jezeli predkosc nie ma dla ciebie znaczenia to aero.

  • 4. Data: 2013-12-23 23:46:24
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 23.12.2013 23:42, Budzik pisze:
    > Użytkownik ToMasz n...@n...neostrada.pl ...

    > Jezeli predkosc nie ma dla ciebie znaczenia to aero.

    niema znaczenia, ale jest inny problem. tam się nie wpisze CAPTCHA która
    ma być stosowana od 2014 roku - tak słyszałem....

    ToMasz

  • 5. Data: 2013-12-24 01:55:41
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2013-12-23 21:28, Klebespachtel pisze:

> [...]
    > Twoje konto wpada 15zł (jest bonus 50% do doładowania).
    >
    > Te 15zł wystarczy Ci na kupno kolejnych 3 pakietów:

    Mała modyfikacja powyższego rozwiązania ;-)

    http://blog.bebenek.org/2013/05/samochodowe-m2m.html

  • 6. Data: 2013-12-24 06:00:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz n...@n...neostrada.pl ...

    > niema znaczenia, ale jest inny problem. tam się nie wpisze CAPTCHA
    > która ma być stosowana od 2014 roku - tak słyszałem....

    A o tym to nie wiedziałem.
    Zamiast podnieść prędkośc kolejne ograniczenia... cóż...

  • 7. Data: 2013-12-24 08:03:43
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 23 Dec 2013 21:28:38 +0100, Klebespachtel <f...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    >Twoje konto wpada 15zł (jest bonus 50% do doładowania).
    >
    >Te 15zł wystarczy Ci na kupno kolejnych 3 pakietów:

    Trzeba tylko pamiętać że pakiet 100MB po doładowaniu 10zł przyznawany
    jest w ramach promocji : "Bez kompromisów" która trwa do 31.12.2013r.
    więc już niedługo się kończy. Co będzie po nowym roku to nie wiadomo.
    Jak by się skończyła ta promocja to można wykupić pakiet 100MB za 5zł.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2013-12-24 08:04:32
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 23 Dec 2013 23:46:24 +0100, ToMasz
    <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    >niema znaczenia, ale jest inny problem. tam się nie wpisze CAPTCHA która
    >ma być stosowana od 2014 roku - tak słyszałem....

    Niby tak tyle że nikt nie powiedział że będzie to od razu od
    1.1.2014r.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2013-12-24 16:28:24
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:52b896ce$0$2182$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > nie będzie tego więcej niż 100 mega na miesiąc. u kogo, może jakiś pakiet,
    > może jako dodatek, można najtaniej wykupić taki pakiecik internetowy?

    kupujesz orange free na allegro i masz na lata
    przedłużane start na 8002

  • 10. Data: 2013-12-24 18:23:57
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-12-24 08:03, dizel pisze:

> [...]
    > więc już niedługo się kończy. Co będzie po nowym roku to nie wiadomo.
    > Jak by się skończyła ta promocja to można wykupić pakiet 100MB za 5zł.

    Promocja jest przedłużona do maja, jest oficjalne info na ich FB.