    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: 100 megabajtów na miesiąc - u kogo najtaniej?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Wed, 25 Dec 2013 17:37:01 +0100

    Dnia Wed, 25 Dec 2013 16:00:39 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Oczywiście ale pytanie, czy mogą wprowadzac ddoatkowe utrudnienia.

    Nie moga i moga.
    Zapisane ze ograniczenia nie moga byc wieksze niz w dostepie platnym
    ... ale captcha to w zasadzie nie ograniczenie.

    > Wiadomo, musiałby na nich to urząd wymóc przy podpisywaniu umowy.
    > A ZTCW nie wymogł więc więcej i szybciej nie będzie.

    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead01&new
    s_cat_id=407&news_id=4810&layout=3&page=text#

    Co wymogl to wymogl. W interesie urzedu jest tez aby klient placil VAT
    a nie dostawal za darmo :-)

    Tylko mnie ciekawi jak sie maja zapisy o predkosci minimalnej i o 20%
    sieci. Jak klientow BDI przybedzie to sie dowiedza ze "pojemnosc
    bezplatnej sieci zostala przekroczona, nie mozemu otworzyc ci sesji,
    sprobuj ponownie za pol godziny"?

    J.