  • 41. Data: 2019-07-01 13:54:25
    Temat: Re: 1000+
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 lipca 2019 08:56:09 UTC+2 użytkownik T. napisał:

    > Nie czytasz co inni piszą - po to, żeby ktoś na konto sprzedającego auto
    > nie zbierał mandatów.

    Ale jak sprzedający zgłosi sprzedaż(możną to zrobić kilkoma kliknięciami przez epuap)
    to późniejsze mandaty nie będą już szły na konto sprzedającego.

  • 42. Data: 2019-07-01 14:14:46
    Od: p...@g...com

    --Ale jak sprzedający zgłosi sprzedaż(możną to zrobić kilkoma kliknięciami przez
    epuap) to późniejsze mandaty nie będą już szły na konto sprzedającego.

    niemozliwe lamane przez niedasie :-)

  • 43. Data: 2019-07-01 15:55:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 lipca 2019 14:14:48 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > --Ale jak sprzedający zgłosi sprzedaż(możną to zrobić kilkoma kliknięciami przez
    epuap) to późniejsze mandaty nie będą już szły na konto sprzedającego.

    > niemozliwe lamane przez niedasie :-)

    Zweryfikowałem przed chwilą
    wg https://obywatel.gov.pl/kierowcy-i-pojazdy/moj-pojaz
    "moim" pojazdem jest m.in. Twingo które kupiłem jesienią ubiegłego roku i nie
    przerejestrowałem do dzisiaj. Sprzedający zgłosił od razu fakt sprzedaży
    "moim" pojazdem nie jest Multipla którą sprzedałem jakiś czas temu, zgłaszając od
    razu fakt sprzedaży a kupujący do dzisiaj jej nie przerejestrował na siebie.

    Wiec mandaty za multiple będa szły do jej obecnego właściciela a za Twingo do mnie.
    Chyba ze w CEPIKu są inne dane jak w usłudze "mój pojazd"

  • 44. Data: 2019-07-01 18:25:14
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-01 08:56, T. wrote:

    > Nie czytasz co inni piszą - po to, żeby ktoś na konto sprzedającego auto
    > nie zbierał mandatów.

    Do tego wystarczy zaprzestać używania tablic.

  • 45. Data: 2019-07-06 18:45:03
    Od: glumek <g...@g...com>

    weszło to czy nie weszło ?
    powinni zrobic obowiazek dla osob prywatnych, a dla tych ktorzy zajmuja
    sie zawodowo handlem - nie. Bo dajmy na to niech jakis komis ma 50
    samochodow to wiecie jaki bedzie sajgon w wydzialach komunikacji ?
    Szukaja kasy gdzie sie da, masakra by była

  • 46. Data: 2019-07-07 10:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik glumek g...@g...com ...

> [...]
    > zajmuja sie zawodowo handlem - nie. Bo dajmy na to niech jakis komis
    > ma 50 samochodow to wiecie jaki bedzie sajgon w wydzialach

    swietne... pomieszanie z poplataniem... przyczyn ze skutkami etc...
    suweren byłby z ciebie dumny.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 47. Data: 2019-07-07 18:52:10
    Od: glumek <g...@g...com>

    W dniu 2019-07-07 o 10:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik glumek g...@g...com ...

    > swietne... pomieszanie z poplataniem... przyczyn ze skutkami etc...
    > suweren byłby z ciebie dumny.

    to uwazasz ze takie rozwiazanie jest ok ?

  • 48. Data: 2019-07-08 05:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik glumek g...@g...com ...

    > to uwazasz ze takie rozwiazanie jest ok ?

    Ja juz pisałem co sądze o tym temacie.
    Coś powinienem dopowiedziec?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 49. Data: 2019-07-08 10:05:23
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-07-01 o 09:18, p...@g...com pisze:
    > --Nie czytasz co inni piszą - po to, żeby ktoś na konto sprzedającego auto nie
    zbierał mandatów.

    > to slaby argument, jesli firma car sharingowa/leasingowa jest w stanie ogarnac
    temat wielu uzytkownikow z wieloma mandatami to niech urzad tez sie ogarnie :-)
    niekompetencja urzednikow nie moze utrudniac zycia obywatelom :-)

    Posłużę się cytatem klasyka "Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan
    zrobi?" - takie mniej więcej podejście ma urząd.
    T.

  • 50. Data: 2019-07-10 11:55:05
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 06.07.2019 o 18:45, glumek pisze:
> [...]
    > ma 50 samochodow to wiecie jaki bedzie sajgon w wydzialach komunikacji ?
    > Szukaja kasy gdzie sie da, masakra by była

    Jaki obowiązek dla prywatnych? Sprzedajesz auto, czyli sporządzasz umowę
    sprzedaży idziesz z tym do wydziału komunikacji który auto wykreśla z
    ewidencji i gitara. Przy zakupie tok postępowania odwrotny.  Nie do
    pojęcia w czym wy wszyscy widzicie problem?