  • 1. Data: 2019-06-26 12:55:33
    Temat: Re: 20 sekund
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-26 o 12:22, p...@g...com pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=irQEUXF_OCc

    Ale ciekawym niech będzie że to przepis rodem z Niemiec, gdzie nie ma
    ograniczenia na autostradzie (chyba że się coś zmieniło). U nas jadąc
    140km/h jesteśmy poganiani przez tych co stosują sobie prawo z Niemiec i
    jadą prędkością nieograniczoną, poganiając tych co jadą prawidłowo w 2
    zakresach
    1.20 sekund
    2.Prędkości dopuszczalnej

    Generalnie poganiajacy świadomie łamie przepis prędkości ograniczonej i
    już za to powinien być karany albo się odpimpać i wiedząc że łamie
    przepisy nie poganiać innych w takich sytuacjach. To jednak podwójna
    patologia.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 2. Data: 2019-06-26 13:06:39
    Od: p...@g...com

    --To jednak podwójna patologia.

    dlatego zlewamy patoli zwlaszcza tych w fiatach punto :-)

  • 3. Data: 2019-06-26 13:18:59
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-26 o 13:06, p...@g...com pisze:
    > --To jednak podwójna patologia.
    >
    > dlatego zlewamy patoli zwlaszcza tych w fiatach punto :-)

    Akurat mam wincyj koników pod maską i niespecjalnie załapuję się na
    poganiaczy z Punto, chociaż zdarzają się tacy co majo jeszczy wincyj
    koników niż ja i tną sporo wincyj niż 200km/h :) To już prawie prędkość
    Tupolewa w Smoleńsku.

  • 4. Data: 2019-07-01 09:26:55
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > poganiaczy z Punto, chociaż zdarzają się tacy co majo jeszczy wincyj
    > koników niż ja i tną sporo wincyj niż 200km/h :) To już prawie prędkość

    Ja nie zlewam poganiaczy tylko bardzo uprzejmie ich puszczam dalej.
    Hamuję powoli, żeby nie stwarzać zagrożenia dla ich i chowam się jak
    najszybciej mogę za pojazd którego nie zdążyłem wyprzedzić zanim mnie
    zaczął poganiać.

    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus