  • Data: 2010-02-22 11:41:55
    Temat: Re: 1000 minut za 6 zł w POP-ie
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22-02-2010 o 12:14:14 Valdi <V...@v...pl> napisał(a):

    > Nie wiem co stoi na przeszkodzie

    Naprawdę nie wiesz? TP ile może doi tam gdzie dalej jest monopolem..
    Ale samo dojenie nie jest najgorsze. Najgorsze jest to, że kosztem nas
    wszystkich, TP woli być podstępna i oszukańcza i płacić za to kary niż
    stosować się do przepisów. I za to ją nienawidzę.

    > Czy chcesz mi powiedzieć, że nie korzystał byś ze stacji kiedy była by
    > ona
    > wliczona do abonamentu za neo za internet + oferowała przynajmniej
    > darmowe
    > rozmowy po kraju? Oczywiście, że byś korzystał, jeżeli masz neo.

    Kiedy masz już internet to masz też telefon stacjonarny, nic nie musi być
    wliczone :) i też są już darmowe na Polskę i na pół świata.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."