  • 1. Data: 2010-02-22 09:00:51
    Temat: 1000 minut za 6 zł w POP-ie
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=17380

    no musze przyznac ze gdyby nie te 14 dni to bylaby super oferta, i tak
    jest niezła

  • 2. Data: 2010-02-22 09:30:15
    Temat: Re: 1000 minut za 6 zł w POP-ie
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    sunwick pisze:
    > http://www.telepolis.pl/news.php?id=17380
    >
    > no musze przyznac ze gdyby nie te 14 dni to bylaby super oferta, i tak
    > jest niezła

    Oczywiscie reklama 1000minut za 0 groszy.... czyli za 6zł.
    12zł na miesiac za "darmowe" rozmowy.... smieszne i straszne

  • 3. Data: 2010-02-22 09:31:54
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    i regulamin:
    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/4332/4436303
    .pdf

  • 4. Data: 2010-02-22 10:25:10
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisal w wiadomosci
    >i regulamin:
    > http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/4332/4436303
    .pdf

    Ciekawe punkty:
    4. W czasie dzialania Uslugi Uzytkownik otrzymuje mozliwosc wykonywania
    polaczen glosowych z
    numerami Orange oraz z numerami stacjonarnymi z wylaczeniem: numerów
    specjalnych, numerów
    znajdujacych sie w roamingu oraz numerów zagranicznych.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Czyli bedzi emozna poznac, czy osoba do ktorej sie dzwoni jest w roamingu,
    czy nie. Jesli wezmie z minut, jest zalogowana do Orange, jesli z kasy - to
    w roamingu.
    Czyli nie dosc, ze skasuje roamujacego, to jeszcze mnjej korzystnie
    zataryfikuja dzwoniacego uzytkownika.

    20.
    Uzytkownik moze wykorzystac uzyskane w ramach Uslugi srodki na polaczenia
    typu glosowego z
    numerami sieci Orange, pod warunkiem, ze pod tymi numerami polaczenie bedzie
    bezposrednio
    odbieral odbiorca komunikatu (osoba, z która Uzytkownik korzystajacy ze
    srodków przyznanych w
    ramach Prezentu prowadzi rozmowe za pomoca polaczenia glosowego), a nie zas
    Uzytkownik, który
    bedzie laczyl sie z wybranym numerem, a polaczenie poprzez ten numer bedzie
    przekierowane dalej,
    czy to za pomoca innego polaczenia glosowego, czy tez metoda przesylania
    glosu w formie
    transmisji danych (Voice Over Internet Protocol).

    "Prezentu" :) - no i jakie obwarowania. Wynika z tego jednak, ze wdzwaniac
    na numer dostepu glosowego VoIPa bedzie mozna, bo pkt 20 dotyczy numerow
    Orange, nie stacjonarnych.
    Swoja droga szkoda, ze nie ma polaczen konferencyjnych w POPie :) - takie
    rzeczy to tylko w Playu :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2010-02-22 10:35:43
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 22-02-2010 o 10:00:51 sunwick <s...@w...op.pl> napisał(a):

    > no musze przyznac ze gdyby nie te 14 dni to bylaby super oferta, i tak
    > jest niezła

    Pewnie że jest niezła.
    Płacisz 12zł i przez miesiąc gadasz darmo na stacjonarki i Orange.
    Szkoda że tylko przez miesiąc, bo to taki starzał w odpowiedzi na Fresha,
    żeby Popowcy nie czuli się pokrzywdzeni ;)

    I pomyśleć że jeszcze 2 lata temu u moich rodziców był stacjonarny z Tele2
    i płacili jakoś 70zł za darmowe wieczory i weekendy..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 6. Data: 2010-02-22 10:52:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotr M pisze:

    > I pomyśleć że jeszcze 2 lata temu u moich rodziców był stacjonarny z
    > Tele2 i płacili jakoś 70zł za darmowe wieczory i weekendy..

    I pomyśleć, że są jeszcze miliony linii stacjonarnych w domach, de
    facto zupełnie niepotrzebnych, może z wyjątkiem odbierania połączeń.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-02-22 10:56:10
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Pewnie że jest niezła.
    Płacisz 12zł i przez miesiąc gadasz darmo na stacjonarki i Orange.
    Szkoda że tylko przez miesiąc, bo to taki starzał w odpowiedzi na Fresha,
    żeby Popowcy nie czuli się pokrzywdzeni ;)

    skoro płacisz 12 zł to nie gadasz za darmo!!!

    --=olo=--

  • 8. Data: 2010-02-22 11:03:45
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości

    > skoro płacisz 12 zł to nie gadasz za darmo!!!

    Tak naprawde nigdy nie gadasz przez telefon za darmo. Musisz kupic ten
    telefon i co najmniej starter. Musisz albo doladowac za jakas kwote albo
    wykupic pakiet albo placic abonament.
    Nawet majac patent na darmowe dzwonienie wykorzystujac jakas luke systemu
    billingowego czy poczty glosowej ni eunikniesz kosztow zakupu telefonu,
    kosztow energii elektrycznej i kosztow dostepnosci do sieci (np. najtanszy
    starter i minimalne doladowanie).
    Tak naprawde w Play niby 30 zl zostaje na inne uslugi ale tez nie mozna
    powiedziec, ze rozmowy (i to tylko z Playem) sa za darmo, bo pieniadze
    wydajesz w momencie zakupu doladowania i juz wtedy przestaja byc Twoja
    wlasnoscia.

    Wogole to nigdy nie ma nic za darmo.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2010-02-22 11:04:33
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Liwiusz rzecze:

    > I pomyśleć, że są jeszcze miliony linii stacjonarnych w domach, de
    > facto zupełnie niepotrzebnych, może z wyjątkiem odbierania połączeń.

    Niektórym jeszcze potrzebne są do Nerwostrady.

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

  • 10. Data: 2010-02-22 11:14:14
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Liwiusz" news:hltnm2$pq2$1@news.onet.pl

    > I pomyśleć, że są jeszcze miliony linii stacjonarnych w domach, de
    > facto zupełnie niepotrzebnych, może z wyjątkiem odbierania połączeń.

    Czy niepotrzebnych? IMHO kwestia rozbija się o ofertę a ta jak widzimy w PL
    odnośnie stacjonarek jest bardzo, ale to bardzo mizerna.
    Nie wiem co stoi na przeszkodzie aby w PL rodem niektórych krajów zachodnich
    stacjonarka była tylko dodatkiem do internetu.
    Czy chcesz mi powiedzieć, że nie korzystał byś ze stacji kiedy była by ona
    wliczona do abonamentu za neo za internet + oferowała przynajmniej darmowe
    rozmowy po kraju? Oczywiście, że byś korzystał, jeżeli masz neo.