    From: rs <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: 1000h pracy i ok. 250 włączeń - dużo dla SSD?
    Date: Sat, 05 Jan 2013 14:45:52 -0500
    <1xbcy30sqxj0v$.dlg@p0li.z.dialoga> <kc7iq4$uma$1@node2.news.atman.pl>
    <50e7524a$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>
    <kc7lfa$1p3$1@node2.news.atman.pl>
    <50e774f2$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <kc8r56$3gi$1@node2.news.atman.pl>
    <50e84c98$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <kc9n67$vas$1@node2.news.atman.pl>
    <50e874d5$0$1295$65785112@news.neostrada.pl>
    <kc9v26$7m7$1@node2.news.atman.pl>

    On Sat, 05 Jan 2013 20:31:12 +0100, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

    >Dnia 2013-01-05 19:45, Użytkownik R.e.m.e.K napisał:
    >To przykładem trafiłeś jak kulą w płot.
    >W podsumowaniu wychodzi że przy dzisiejszych cenach dysku SSD
    >za cenę kilkuset złotych zyskujesz szybszy o kilka sekund start
    >programu. O szybszej kompilacji sobie darujemy bo to dotyczy
    >bardzo wąskiej grupy użytkowników komputerów. I dlatego ja w
    >prywatnym komputerze SSD nie posiadam bo wolę te kilkaset złotych
    >przeznaczyć na inne wydatki.

    a ja sie podpisze pod tym to pisze R.e.m.e.K. ty sobie wydawaj na inne
    wydatki, a dla niego (a na pewno dla mnie) cenniejsza jest wygoda
    pracy, ktora niewatpliwie te dyski zwiekszaja. to by bylo tyle w tym
    temacie, bo widac, ze do kasy sie on, w twoim ujeciu sprowadza. chyba
    pozwolisz R.e.m.e.K'owi wydawac kase na to, co mu sprawia przyjemnosc,
    nie? <rs>