    From: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: 100Hz w LCD
    Date: Mon, 1 Feb 2010 11:51:46 -0800 (PST)
    <hk270n$d3$1@news.onet.pl> <hk28va$19e$1@inews.gazeta.pl>
    <hk2ioo$tq6$1@news.onet.pl> <hk2kkk$1kp$1@news.onet.pl>
    <4...@k...googlegroups.com>
    <hk697h$2ku$1@mx1.internetia.pl>
    <6...@s...googlegroups.com>
    <h...@p...onet.pl>
    <2...@g...googlegroups.com>
    <h...@p...onet.pl>
    <7...@n...googlegroups.com>
    <h...@p...onet.pl>
    <3...@s...googlegroups.com>
    <h...@p...onet.pl>

    On Feb 1, 8:19 pm, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > No właśnie sobie teraz uświadomiłem że będzie conajmniej 3x tyle

    nie, nie 3x, bo każdy kolor ma osobny kanał, czyli leci osobnym
    kablem.

    > A synchronizacja w DVI przychodzi jako jakaś specjalna klatka zerowa
    > czy jakoś inaczej??? Znasz ten protokół?

    Nie znam, nie wiem, jaki jest protokół, ale na wikipedii jest dość
    sporo o standardzie jako takim. Z tego, co zrozumiałem pobieżnie
    przeglądając, to tam leci prawie dosłownie sygnał analogowy, tak jakby
    na karcie graficznej DAC zastąpić driverem linii szeregowej.
    Równolegle do RGB leci jeszcze jakiś kanał kontrolny, ale co dokładnie
    nim idzie to Ci nie powiem bez googla.

    Marek