  • Data: 2010-09-23 23:50:41
    Temat: Re: 100hz do dekodera satelitarnego
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net> szukaj wiadomości tego autora

    W czwartek, 23 września 2010 22:06, Marek Dyjor wyraził następujacą opinię:

    > jezu ale bredzisz... :)
    > ty rozróżniasz częstotliwość odświeżania klatek od częstotliwości
    > modulacji pikseli?

    Ja tak, marketingowcy nie koniecznie, ale z drugiej strony, jest ładna, duża
    liczba, przeciętny kupujący wie tylko, że czym więcej herców tym lepiej - aż
    żal nie skorzystać z okazji ;-)

    A co? Ty dałeś się na to nabrać?

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt