  • Data: 2009-09-02 18:20:01
    Temat: Re: 1080 25p vs 1080 50i
    Od: "Tmek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gienek wrote:

    > Jednym z głównych kryteriów. Nie może przekroczyć 3000zł

    > Fajna i tania kamera. Czy posiada ona zoom optyczny bo nie doszukałem
    > się w instrukcji obsługi?

    Tania i gowniana.
    Ta kamera to nic innego jak klon chinskiego szajsu z napisem toshiba,
    ktorego teraz pelno
    http://www.alibaba.com/trade/search?SearchText=hd+ca
    mera&Country=&IndexArea=product_en&ssk=y
    Z toshiba ma jedynie wspolny napis.
    Obraz z mydlem, moze przymrazac ruch jak za duzo sie dzieje w obrazie,
    rejestruje w 30 klatkach, ktorym nie podrodze do naszego PALu.
    Dzwiek rejestruje jak dyktafon w telefonie, a stabilizacja dziala gorzej
    wlaczona niz wylaczona.

    Jedyny plus to mile dla oka oddanie barw i mala strata w przypadku
    zniszczenia/zgubienia itd

    Ogolnie, warta tyle ile kosztuje.
    Cos tam widac i jesli ma chodzic o to zeby cos tam bylo widac to sie nada.
    Jako HD porazka.
    Mimo wszystkiego obrazek po przerobieniu na rozdzielczosc dvd jest calkiem
    ladny i bogatszy w szczegoly niz to co daje wiekszosc kamer SD.
    Jednak kompresje i maly bitrate widac nawet wtedy.

    pzdr
    Tmek