  • Data: 2009-01-29 21:13:02
    Temat: Re: 112
    Od: w...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Sty, 21:29, Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> wrote:

    > Ta wieś z mojego przykładu nazywa się Warszawa i jest chyba obsługiwana
    > przez więcej niż jeden koncentrator. A to "nieco dalsze pogotowie" może
    > być ode mnie w takiej odległości, że jedzie się stamtąd półtorej godziny.
    > Karetką trochę szybciej, ale gdyby mnie co nagłego trafiło, to i tak bym
    > pewnie nie doczekał. Przeto cieszy mnie wielce, że ktoś, kto programował
    > te numerki w centrali, miał w głębokim poważaniu wysiłek urzędniczy i że
    > zrobił to tak, jak mu zdrowy rozsądek podpowiadał.
    >
    > --
    > Jarek

    A to rzeczywiście baaardzo nietypowa gmina. Ludnościowo,
    "pogotowiowo". Inna rzecz, że sporo się w tej (NKA) kwestii zmienia.
    To już siódma edycja tabel.
    Mam nadzieję, że nasza dyskusja mimo to pomogła założycielowi
    wątku :-)
    Dobrej nocy życzę. Spokojnej. Takiej bez najmniejszej potrzeby
    wybierania jakiegokolwiek trzycyfrowego numeru....
    Kolorowych.