  • Data: 2009-04-03 08:51:30
    Temat: Re: 11gr-heyah-stacjonarne + taniej_do_wszystkich
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko, że z "podwójnym doładowaniem" które teraz jest w Hejah to
    > efektywnie wychodzi z ~6-7 gr/min.
    >  I jeśli do tego można byłoby jednocześnie uruchomić usługę "Taniej do
    > wszystkich":
    >  http://heyah.pl/taniej_do_wszystkich
    > to do wszystkich (za wyjątkiem play) wychodzi efektywnie ~16gr/min
    > a więc chyba najlepiej na rynku!
    > Tylko właśnie nie wiem czy te 2 rzeczy można mieć jednocześnie w
    > Hejii?

    oops! właśnie preczytałem w regulaminie:
    http://heyah.pl/object.php/act/dow/oid/a6e327e98704d
    8f1020c4f1676eeaad0
    punkt 16.) że NAJPIERW będą wykorzystywane SMSy i minuty dostepne w
    tej usłudze PRZED "Pakiet Heyah i stacjonarne"! :(
    Czyli ODPADA! (To jeszcze gorzej niż gdyby NIE MOŻNA byłoby aktywować
    obu rzeczy naraz bo aktywując "Heyah i stacjonarne" tylko się zamraża
    pieniążki.)