  • 1. Data: 2009-04-02 12:04:09
    Temat: 11gr-heyah-stacjonarne + taniej_do_wszystkich
    Od: a...@g...com

    Skoro jest tak malinowo z tą Heją to chciałbym sie jesszcze Was spytać
    czy pakiet "11gr Heyah/stacjonarne":
    http://heyah.pl/multipakiet_11gr-heyah-stacjonarne
    można łączyć z usługą "Taniej do wszystkich":
    http://heyah.pl/taniej_do_wszystkich
    i jak to wszystko włączyć, w jakiej kolejności itp., żeby razem z
    "podwójnym doładowaniem" działało i było ok i się nie gryzło?

  • 2. Data: 2009-04-02 17:30:41
    Temat: Re: 11gr-heyah-stacjonarne + taniej_do_wszystkich
    Od: Jan Drawski <d...@o...pl>

    > http://heyah.pl/multipakiet_11gr-heyah-stacjonarne

    Ale to 11 gr. to strasznie drogo (ponad dwa razy drozej niz u
    konkurencji), gdzieś na grupie tu bylo ze Play i Plus maja po 5 gr.

  • 3. Data: 2009-04-02 20:20:29
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gr2spd$6gs$1@inews.gazeta.pl>, Jan Drawski <d...@o...pl>
    wrote:

    > Ale to 11 gr. to strasznie drogo (ponad dwa razy drozej niz u
    > konkurencji), gdzieś na grupie tu bylo ze Play i Plus maja po 5 gr.

    Play to nie wiem.
    Ja w Plusie mam 5gr ale tylko do Plusa. W Titaku jest 25gr.

    TA

  • 4. Data: 2009-04-02 22:33:07
    Od: a...@g...com

    On Apr 2, 10:20 pm, T...@s...in.the.world wrote:
> [...]

    ok ok ale czy można łączyć

  • 5. Data: 2009-04-03 06:45:29
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Ja w Plusie mam 5gr ale tylko do Plusa. W Titaku jest 25gr.

    w plusie i stacjonarnych w pakiecie masz 5 gr a nie do samego plusa

  • 6. Data: 2009-04-03 07:52:02
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Bebe" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > w plusie i stacjonarnych w pakiecie masz 5 gr a nie do samego plusa

    Tak? W którym pakiecie?

    tl

  • 7. Data: 2009-04-03 08:34:21
    Od: a...@g...com

    On Apr 2, 7:30 pm, Jan Drawski <d...@o...pl> wrote:

    > Ale to 11 gr. to strasznie drogo (ponad dwa razy drozej niz u
    > konkurencji), gdzieś na grupie tu bylo ze Play i Plus maja po 5 gr.

    Tylko, że z "podwójnym doładowaniem" które teraz jest w Hejah to
    efektywnie wychodzi z ~6-7 gr/min.
    I jeśli do tego można byłoby jednocześnie uruchomić usługę "Taniej do
    wszystkich":
    http://heyah.pl/taniej_do_wszystkich
    to do wszystkich (za wyjątkiem play) wychodzi efektywnie ~16gr/min
    a więc chyba najlepiej na rynku!
    Tylko właśnie nie wiem czy te 2 rzeczy można mieć jednocześnie w
    Hejii?
    (W regulamniach niczego przeciw nie znalazłem ale...)

    Play Fresh też jest znakomitą ofertą, i chociaż do wszystkich daje
    cenę 30 gr/min, czyli prawie 2x wyższą niż w Heyah, to jednak ma inne
    zalety:
    ważność konta na wychodzące na rok po doładowaniu choćby za 5 zł
    (niestety w Hejii najdłużej można na 3 miesiące - za >49zł),
    no i 1 minuta do wszystkich (!!!) za 2 minuty odebrane z innych
    sieci!!!
    To może się bardziej opłacać (niż Heyah) osobom które dużo odbierają
    połączeń!
    Ja niestety do nich nie należę więc bardziej zainteresowałem się Heją
    jak na razie...

    Aha, jeszcze jest jeden argument żeby wybierać Play: to ten właśnie
    operator wprowadził RZECZYWISTĄ konkurencję do trustowego monopolu w
    Polsce i to właśnie Play ROZRUSZAŁ RYNEK! Więc to paradoksalnie
    dzięki Play mamy np. tak korzystną ofertę w Heyah! Należałoby więc
    mieć pewną sympatię do Play i wspierać go nieco bezinteresownie dla
    dobra idei uczciwej konkurencji w Naszym Kraju :)

    Co do pozostałych operatorów niż te 2 to ja nie wiem dlaczego śpią i
    na co czekają?

  • 8. Data: 2009-04-03 08:51:30
    Od: a...@g...com

> [...]
    > a więc chyba najlepiej na rynku!
    > Tylko właśnie nie wiem czy te 2 rzeczy można mieć jednocześnie w

    oops! właśnie preczytałem w regulaminie:
    http://heyah.pl/object.php/act/dow/oid/a6e327e98704d
    8f1020c4f1676eeaad0
    punkt 16.) że NAJPIERW będą wykorzystywane SMSy i minuty dostepne w
    tej usłudze PRZED "Pakiet Heyah i stacjonarne"! :(
    Czyli ODPADA! (To jeszcze gorzej niż gdyby NIE MOŻNA byłoby aktywować
    obu rzeczy naraz bo aktywując "Heyah i stacjonarne" tylko się zamraża
    pieniążki.)

  • 9. Data: 2009-04-03 10:02:55
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Bebe" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    pl...

    > Tak? W którym pakiecie?

    popołudnia i weekendy od 16-8 rano 100 minut za 5 zł plus i stacjonarne

  • 10. Data: 2009-04-03 10:50:37
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    oglegroups.com>,
    a...@g...com wrote:

> [...]
    > mieć pewną sympatię do Play i wspierać go nieco bezinteresownie dla
    > dobra idei uczciwej konkurencji w Naszym Kraju :)

    To bezsensowny argument.
    To moze wspierac Heyah tylko dlatego, ze kilka lat wprowadzila niskie
    stawki i wprowadzila RZECZYWISTA konkurencje, rozruszala rynek itd?

    TA