  • Data: 2014-09-06 11:04:47
    Temat: Re: 12-letnie opony - co z tym zrobić?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > co nie zmienia faktu, ze w poprzednim poscie nie miałes racji - nie miałem
    > na mysli kapeluszników.

    Znam już na tyle z Twoich postów Twój sposób jazdy, że mogę się domyślać, że
    uważasz spore grono kapeluszników (w tym siebie) nie za kapeluszników, tylko
    za rozsądnie jadących kierowców.
    Więc sprostowałem Twoją wypowiedź, żeby była prawdziwsza. ;-)

    Rozsądny kierowca nie jeździ na zużytych (również wiekowo) oponach, bo tak
    taniej.