  • Data: 2011-04-14 22:20:59
    Temat: Re: 12V -> 5V 5A
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1632791343.20110414220634@pik-net.pl...

    > Litości! Jest nota aplikacyjna z przykładowym wykonaniem - tak trudno
    > przemalować to, co potrzebne?

    Mówimy o schemacie, a nie przykładowym wykonaniu.

    A te wykonanie jest właśnie po to, aby można było "uniknąć" błędów na
    etapie projektowania PCB. Jakoś w notach aplikacyjnych np. do NE555, czy
    FT232 nikt przykładowych płytek nie pokazuje, natomiast praktycznie każdy
    data sheet
    do przetwornic takie rysunki posiada. I tyle chciałem powiedzieć, a że są to
    proste zasady jak tego typu płytki projektować (dot. "rozlania" masy,
    ścieżek idących od L i od C, jak też ich położenia) to inna sprawa. Faktem
    jest, że jak się tych zasad nie zna, to płytkę można zajefajnie skopać.