  • Data: 2002-07-19 16:34:24
    Temat: Re: 1984
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "kriz" <k...@p...onet.pl> writes:

    > Spkokojna twoja rozczochrana:))
    > Juz niedlugo bedziesz mogl spokojnie uruchomic linuksa na Xboxie.
    >
    > wiecej tu:
    >
    > http://7thguard.net/news.php?id=1870
    > http://7thguard.net/news.php?id=1953
    > http://7thguard.net/news.php?id=1980

    O tym wiem. Chodzi mi tylko o to, że xbox + palladium zaczyna się
    powoli układać w logiczną całość; widać kierunek w jakim zmierza
    microsoft.

    A poza tym to jeszcze na oryginalnym biosie xboxa chyba nikt nie
    uruchomił swojego programu. No i nie wiem, czy zwróciłeś uwagę, że
    ataki na xboxa opierają się na poszukiwaniach błędów w konstrukcji
    systemu. A jeśli zostanie zbudowany taki, który błędów mieć nie
    będzie? Teoretycznie można zbudować taki komputer, który nie uruchomi
    niczego, co nie jest podpisane odpowiednim kluczem.

    Jacek