  • Data: 2002-07-08 16:34:47
    Temat: Re: 2 * POLPAK
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Oledzki <o...@w...hoth.jmg.com.wytnijto.pl> wrote:
    > Jednak co by nie mowic, jest to nieladnie zachowanie ze strony polpaku.

    Co by nie mówić, bzdurzysz.

    > Klient powinien miec mozliwosc wypchniecia prez lacze
    > wszystkiego z adresem do ktorego ma prawo..

    Jeśli klient wykupił dwa łącza, a z każdym z nich inny zakres IP,
    to Polpak wręcz powinien wyfiltrować odpowiednie IP na każdym łączu.

    Gdyby wszyscy filtrowali na wejściu przydzielone do klienta IP, to by
    nie było tyle problemów ze spoofowaniem i atakami DDoS.

    > A szczegolnie jezeli to
    > jest adres danego providera. No ale to przeciez TPSA...

    To, że to adres danego providera, to nie ma nic do rzeczy. Do rzeczy
    ma, że to jakiś zakres przydzielony do danego łącza. Jestem bardzo
    pozytywnie zaskoczony, że w końcu TPSA zaczęła to robić. Oby tak dalej!

    p.