  • Data: 2013-01-13 12:02:15
    Temat: Re: 2 bańki za Toyote?!
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-13 11:53, onarjusz pisze:

    > Golf mi się nie podoba, jest jednak wersja zamykająca Ci paszcze -
    > wersja "R" 271 KM (199 kW) przy 6000 obr/min Bez kombinowania, prosto z
    > salonu.

    Prosto z salonu za grubo ponad 150kzł, świetnie, do tego kupuje to
    cwaniak dorobkiewicz i bladego pojęcia o niczym nie ma, tylko gaz w
    podłogę i waha do zbiornika.

    Pomyślałeś że dla kogoś siedzenie 16h dziennie w warsztacie i dłubanie
    samochodu sprawia masę radości, jest pasją?

    Obstawione czy nie obstawione odbywa się na publicznej drodze i
    > jest dodawane do statystyk. Czasem któremu z was coś się zdarzy podczas
    > adrenalinowego odlotu, skoro najlepsi rozbijają samochody.Dajecie w usta
    > pretekst do wszczęcia kampanii "prędkość zabija". Przykład "obstawione
    > wyścigi fanów BMW we Wrocław\Klecińska po 23" Policja wezwana przez
    > uprzejmych do przechodzących w nad świetlną i ja przyłapany przypadkiem.
    > Policjant mówił że mogę podziękować fanom BMW.

    No i świetnie, może gdyby odpowiednia grupa ludzi się zorganizowała i
    żądała wybudowania kilku torów w kraju a nie obstawiania krzaków
    fotoradarami te akcje wcale nie miałyby miejsca?

    > Punktów nie miałem całe lata ani 1. Poprzedni rok niechlubnie zamknięty
    > 17 - 100 konnym samochodem(bez: wyprzedzania na podwójnej ciągłej,
    > pasach, przekraczania prędkości do 23, latania na ręcznym). Więc ja
    > naprawdę nie wiem gdzie przy dzisiejszym szukaniu niewiernych, można
    > ujechać samochodem powyżej 100 koni i masie do 1400 kg.

    Widzisz albo niefart albo frajer.

    > Tak mi przyszło do głowy ile ty km rocznie robisz?

    25k do 30k... Wystarczy? Więcej nie mam potrzeby.

    Lewis