  • 1. Data: 2013-01-12 12:26:04
    Temat: 2 bańki za Toyote?!
    Od: "Pa_blo" <j...@m...pl>

    Hehe

    To trzeba mieć nasrane w głowie!
    Dać 2 bańki za takiego bezpułciowca...

    http://moto.onet.pl/351646,13469660,2,zdjecie.html?n
    ode=27

    Rozumiem jakąś markę z tradycjami - Ferrari, Bugatti ale to ....

    --
    Picasso

  • 2. Data: 2013-01-12 12:39:05
    Temat: Re: 2 bańki za Toyote?!
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Pa_blo,

    Saturday, January 12, 2013, 12:26:04 PM, you wrote:

> [...]
    ode=27
    > Rozumiem jakąś markę z tradycjami - Ferrari, Bugatti ale to ....

    Domyślam się, że Ty jeździsz jakimś Veyronem co najmniej i
    wybrzydzanie wcale nie wynika z tego, że nie stać Cię na to, żeby choć
    na chwilę wsiąść do takiego autka.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2013-01-12 13:37:04
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    W dniu 2013-01-12 12:26, Pa_blo pisze:
> [...]
    ode=27

    > Rozumiem jakąś markę z tradycjami - Ferrari, Bugatti ale to ....

    Ja się pytam:Gdzie on tym gównem ujedzie?;] Przecież radar co 2 km,
    patrol co 20 a helikopter na niebie cały czas. Na wał komu takie gówno?
    Jaki sens dziś kupować sedan/coupe powyżej 200 koni?!

  • 4. Data: 2013-01-12 13:42:56
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    > Domyślam się, że Ty jeździsz jakimś Veyronem co najmniej i
    > wybrzydzanie wcale nie wynika z tego, że nie stać Cię na to, żeby choć
    > na chwilę wsiąść do takiego autka.

    Był Veyron we Wrocławiu(dawno go nie widziałem). Chłopina Veyronem
    jeździł bardzo spokojnie. Widocznie miał olej w głowie. To jest szajs na
    Tor a nie do ruchu ulicznego. Gdzie on w Polsce miał by polecieć chodź
    by 250, na pseudo autostradzie a4?Gdzie by miał przyśpieszać 3s do 100
    km/h? Megrims zarejestrował co się dzieje jak sie przyśpiesza do 4s do
    100km/h w mieście, dobrze że chłop żyje!

  • 5. Data: 2013-01-12 13:49:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2013 12:39:05 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
> [...]
    >
    > Domyślam się, że Ty jeździsz jakimś Veyronem co najmniej i
    > wybrzydzanie wcale nie wynika z tego, że nie stać Cię na to, żeby choć

    Przeciez tym mozna tracic PJ w 3.5s :-)

    J.

  • 6. Data: 2013-01-12 13:52:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2013 12:26:04 +0100, Pa_blo napisał(a):
> [...]
    ode=27
    >Rozumiem jakąś markę z tradycjami - Ferrari, Bugatti ale to ....

    Na wloszczyzne chcesz wywalic dwie banki ? (tam mowa o jednej).

    To chyba jednak lepiej na Luxus i japonska precyzje i nie miec wiecej
    klopotow z autem :-)

    J.

  • 7. Data: 2013-01-12 20:27:36
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-12 13:37, onarjusz pisze:

    > Ja się pytam:Gdzie on tym gównem ujedzie?;] Przecież radar co 2 km,
    > patrol co 20 a helikopter na niebie cały czas. Na wał komu takie gówno?
    > Jaki sens dziś kupować sedan/coupe powyżej 200 koni?!

    Jakbyś pojeździł czymś co ma 200+ i wazy z 1200kg to byś wiedział po co...
    Sam mam grubo ponad 200 a w ramach zainteresowań dłubię sobie właśnie 400+

    Lewis

  • 8. Data: 2013-01-12 21:32:21
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-12 13:42, onarjusz pisze:

> [...]
    > km/h? Megrims zarejestrował co się dzieje jak sie przyśpiesza do 4s do
    > 100km/h w mieście, dobrze że chłop żyje!
    Jak się wjeżdża powyżej 70km/h w bok auta, które się porusza,
    to auto uderzone zalicza rolke. Niczego takiego nie zarejestrowałem.
    C63 na zimowych oponach z tyłu (zawsze takie miałem) przyśpiesza do
    100 powyżej 5, bo do 120 pali się ESP. Więc spoko.

    Inna sprawa, że za 2 bańki to można kupić wiele innych fajniejszych aut
    niż LFA.

    http://suchen.mobile.de/auto-inserat/pagani-andere-c
    12s-7-0-amg-hude/154832173.html

    albo

    http://suchen.mobile.de/auto-inserat/koenigsegg-ccr-
    singen-hohentwiel/166687694.html

    LFA to takie trochę pedalskie auto :D
    zupełnie jak batmobil (Nissan GTR)

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 9. Data: 2013-01-12 21:33:57
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-12 20:27, Lewis pisze:

    > Jakbyś pojeździł czymś co ma 200+ i wazy z 1200kg to byś wiedział po co...
    > Sam mam grubo ponad 200 a w ramach zainteresowań dłubię sobie właśnie 400+

    Gdzie w Polsce najlepiej do A3 3.2 FSI z DSG założyć
    turbo i zrobić z 600 KM?

    Albo do GT3 turbo i 800 KM?

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 10. Data: 2013-01-12 21:37:22
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-12 21:33, megrims pisze:

    > Gdzie w Polsce najlepiej do A3 3.2 FSI z DSG założyć
    > turbo i zrobić z 600 KM?
    >
    > Albo do GT3 turbo i 800 KM?

    Nie jestem alfą i omegą i wyrokować nie mogę gdzie najlepiej. Poczytaj
    popularne forum streeracingowe może trafisz na kogoś kto coś podobnego
    ma/miał albo robi :)

    Swojego robię sam dla siebie :)

    Lewis