  • Data: 2017-07-28 09:38:32
    Temat: Re: 2 nowe gołębie ...
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Raczej nie jestes na biezaco, nikt nie jest bo zmiany szybko zachodza. Pokazywali w
    tv kota skazanego przez sad. Zeby zachowac jego, znaczy sie kota, prawo do
    prywatnosci mial zamazany pyszczek. Wcale by mnie nie zdziwilo jak by byl unijny
    przepis ze wroblom nie wolno latac od 17 do 6.

    Ale wróbel to nie ptak, Unia tak może zadecydować. Ptaki chodzą a wróbel
    skacze, czyli to rodzina płazów, jak żaba lub owadów, jak pasikonik.

    --
    LordBluzg(R)