  • 1. Data: 2017-07-22 23:33:53
    Temat: 2 nowe gołębie ...
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Jak w tytule, na balkonie wykluły mi się 2 gołębie i teraz będą Wam robiły
    na samochody :-)

  • 2. Data: 2017-07-22 23:51:21
    Temat: Re: 2 nowe gołębie ...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:ol0gc6$me2$1@mx1.internetia.pl...
    > Jak w tytule, na balkonie wykluły mi się 2 gołębie
    > i teraz będą Wam robiły na samochody :-)

    Cieszymy się razem z Tobą! :-)

  • 3. Data: 2017-07-23 21:28:46
    Od: Maurycy Poszepszyński <m...@k...na.soBowki.com>

    W dniu 2017-07-22 o 23:33, re pisze:
    > Jak w tytule, na balkonie wykluły mi się 2 gołębie i teraz będą Wam
    > robiły na samochody :-)

    Kill them, before they grow!

    --
    Z lewicą się nie dyskutuje.
    Do lewicy strzela się w obronie własnej.

  • 4. Data: 2017-07-24 22:54:46
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Maurycy Poszepszyński"

    > Jak w tytule, na balkonie wykluły mi się 2 gołębie i teraz będą Wam
    > robiły na samochody :-)

    Kill them, before they grow!
    ---
    No właśnie, w końcu ktoś zrozumiał przekaz

  • 5. Data: 2017-07-26 16:04:22
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-07-22 o 23:33, re pisze:
    > Jak w tytule, na balkonie wykluły mi się 2 gołębie i teraz będą Wam
    > robiły na samochody :-)

    My także się cieszymy, że dopadnie Cię borelioza.

  • 6. Data: 2017-07-26 16:24:22
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-07-26 16:04, Uzytkownik wrote:

    > My także się cieszymy, że dopadnie Cię borelioza.

    Miales na mysli oczywiscie chorobę wściekłych krów!

    --

    memento lorem ipsum

  • 7. Data: 2017-07-26 17:07:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To sa jego golebie i sprobuj im cos zrobic. W wersji lajt bedziesz mogl sprawdzic czy
    przez krzywy nos oddycha sie tak samo latwo jak przez prosty.

  • 8. Data: 2017-07-26 18:00:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >To sa jego golebie i sprobuj im cos zrobic.
    >W wersji lajt bedziesz mogl sprawdzic czy przez krzywy nos oddycha
    >sie tak samo latwo jak przez prosty.

    Ale jesli to sa jego golebie, to jest zobowiazany po nich sprzatac :-)

    J.

  • 9. Data: 2017-07-26 18:26:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Cos za cos. Jestem pewny ze jak ktos mu udowodni ze jego golebie nasraly to
    posprzata.

  • 10. Data: 2017-07-26 19:12:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Cos za cos. Jestem pewny ze jak ktos mu udowodni ze jego golebie nasraly to
    posprzata.

    Ja nie jestem. Taki obowiązek ciąży na właścicielach psów.
    Nie słyszałem aby go rozszerzono na właścicieli gołębi.
    Ale może nie jestem na bieżąco. :-)