    From: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: 20 lat bez Freddiego
    Date: Thu, 17 Nov 2011 09:28:48 +0100

    > Oczywiscie, ze na ppaierze nie jest, ale jej wplyw na zycie ludzi
    > w praktyce jest ogromny. Chyba sie z tym zgodzisz?

    Ale temat dotyczył wychowania dzieci gdzie to na głowach rodziców jest
    odpowiednie pokierowanie ich wychowaniem. Przecież jak na kanale dla dzieci
    puscili by przypadkiem film dla dorosłych to chyba nie pozwolisz mu oglądać
    'bo to leci na kanale dla dzieci'?

    > Popatrz chociazby na poletko, powiedzmy polityczne. Skad
    > ludzie w wiekszosci czerpia wiedze i dokonuja wyborow
    > jak nie dzieki TV? A na reklamy wywalaloby sie tyle kasy, jesliby
    > nie dzialaly?

    Polityką można się w ogóle nie interesować, takich ludzi jest masa. W
    dodatku TV pokazuje polityke po swojemu i jak ktoś tego nie rozumie to
    lepiej żeby tego nie oglądał. A czy reklama działa, pewnie działa ale w
    czasach gdzie praktycznie wszystko jest reklamowane nie wiem czy można kupić
    jakiś towar i powiedzieć, że wyborem nie kierowała reklama nawet jak tak
    było.