  • 1. Data: 2011-11-14 18:42:38
    Temat: 20 lat bez Freddiego
    Od: "Achaj" <l...@b...pl.WYTNIJ.TO>

    24 listopada przypada XX rocznica smierci Freddiego Mercurego - ciekaw
    jestem czy jakakolwiek stacja telewizyjna pokaze cokolwiek z tej okazji?

    obstawiamy?

    obstawiam, ze w teleexpressie powiedzą 1 zdanie i moze bedzie tele-hit np.
    jakis przeboj Queen

  • 2. Data: 2011-11-14 21:05:36
    Temat: Re: 20 lat bez Freddiego
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Achaj* napisał(-a):

> [...]
    > okazji?

    > obstawiam, ze w teleexpressie powiedzą 1 zdanie i moze bedzie

    Pamiętam ten dzień. Na MTV to właściwie o niczym innym się nie mówiło.
    Ale to było inne MTV od tego dzisiejszego...

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2011-11-14 21:13:27
    Od: "Achaj" <l...@b...pl.WYTNIJ.TO>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Pamiętam ten dzień. Na MTV to właściwie o niczym innym się nie mówiło. Ale
    > to było inne MTV od tego dzisiejszego...

    dokładnie jak mówisz, bardzo się z Tobą zgadzam, a dzisiejsze MTV to jakieś
    ciąża z zaskoczenia, odpicowali mi brykę itp....

    http://www.youtube.com/watch?v=eT8YmUhoR8Y
    kris

  • 4. Data: 2011-11-15 08:11:30
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > dokładnie jak mówisz, bardzo się z Tobą zgadzam, a dzisiejsze MTV to
    > jakieś ciąża z zaskoczenia, odpicowali mi brykę itp....

    Poziom równa do odbiorcy, a że obecny odbiorca MTV w wiekszości ma sraczke
    zamiast mózgu to jest jak jest.

  • 5. Data: 2011-11-15 11:04:38
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał(a):

    >Poziom równa do odbiorcy, a że obecny odbiorca MTV w wiekszości ma sraczke
    >zamiast mózgu to jest jak jest.

    Nie zgadzam sie, ludzie nie rodza sie glupsi niz 20 lat temu.
    To media robia z nich glupich.

  • 6. Data: 2011-11-15 15:48:27
    Temat: Re: 20 lat bez Freddiego[ot]
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 15.11.2011 12:04, Kell a pisze:

    > Nie zgadzam sie, ludzie nie rodza sie glupsi niz 20 lat temu.
    > To media robia z nich glupich.
    nie zgadzam się. To matki które przy minimum pracy osiągnęły
    satysfakcjonujący poziom życia, pokazują swoim dzieciom że bardziej się
    nie trzeba starać. Podstawowa zdolność czytania ogranicza zasób lektur i
    widzy, wiec publiczność "nie kuma" inteligentnych żartów. Zauważ ze
    egzamin na prawo jazdy to koszmar, bo nie wystarczy 50%+1 punkt żeby
    dostać mierny i "zaliczyć". Więc skoro są tacy a nie inni telewidzowie,
    to do ich poziomu jest dostosowany program TV. Ja w 91roku byłem prawie
    telemanikiem! Mądrzejszy raczej nie jestem, a mimo to oglądać nie mam
    czego. Davinci learning oceniałem wysoko, Discovery i Knowledge -
    całkiem całkiem, a reszta - dno i metr mułu. Jak u kogoś w TV ostanio
    zobaczyłem w (godzinach popołudniowych), jak półnagą wystraszoną modelkę
    polewają czekoladą w celu wykonania niebanalnego portretu - to mnie
    normalnie obrzydzenie wzięło...
    ToMasz

  • 7. Data: 2011-11-15 15:51:02
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Nie zgadzam sie, ludzie nie rodza sie glupsi niz 20 lat temu.

    A kto tak powiedział?

    > To media robia z nich glupich.

    Hehe, jasne. Winna szkoła, media i wszyscy w koło.

  • 8. Data: 2011-11-15 18:33:42
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Kell a napisał:
    > Nie zgadzam sie, ludzie nie rodza sie glupsi niz 20 lat temu.
    > To media robia z nich glupich.

    A Maćko z Bogdańca mawiał:
    "Drzewiej ludzie byli mądrzejsi. Chociaż poniektóry bywał i drzewiej głupi"

  • 9. Data: 2011-11-15 22:08:12
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał(a):

    >A kto tak powiedział?

    A musial?

    >Hehe, jasne. Winna szkoła, media i wszyscy w koło.

    Pewnie geny, co nie? :)

  • 10. Data: 2011-11-15 22:25:12
    Od: Kell a <k...@n...com>

    ToMasz <t...@n...gazeta.pl> napisał(a):

    >nie zgadzam się. To matki które przy minimum pracy osiągnęły
    >satysfakcjonujący poziom życia, pokazują swoim dzieciom że bardziej się
    >nie trzeba starać.

    Myslisz, ze problem glupiego spoleczenstwa mozna sprowadzic
    do jednej przyczyny? Tak dobrze to nie ma.Chyba, ze sie zgodzisz, ze TV
    nie jest opiniotworcza, tv nie ksztalci czy tv to nie jest druga wladza, a
    reklamy, seriale, stronniczosc wypowiedzi itp rzeczy zapewne zupelnie nie wplywaja na
    dzieciaki siedzace godzinami przed ekranami. Ot ogladanie TV to takie fajne i
    nieszkodliwe
    hobby.