  • Data: 2009-01-07 13:51:33
    Temat: Re: 250 a niby motorower?
    Od: Astra <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ja wiem, że co najmniej kilka spraw jest w prokuraturze.
    Sam zeznawałem w jednej gdyż facet zarejestrował sobie Aprilie RS 125
    jako 50 i zrobił się problem gdy w wydziale komunikacji zrobiono
    weryfikację tego. Gdy sprawa trafiła do prokuratury to nagle
    rzeczoznawca próbował wycofać się z wydanej przez siebie opinii.
    Rzeczoznawca na pewno straci zawód, a ten który rejestrował będzie miał
    sprawę za oszustwo oraz sprawę karno skarbową gdyż do opłaty zgłosił
    inny pojazd niż powinien. Więc zaczyna się dziać pod tym względem coraz
    lepiej.

    pzdr
    Astra