    From: "johny_luzak" <bearmaniak@bez_tego.o2.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: 2Mb za natem
    Date: Thu, 25 Nov 2004 15:33:39 +0100
    Sender: o...@p...onet.pl@fj96.internetdsl.tpnet.pl

    Dnia Wed, 24 Nov 2004 22:29:28 +0100, #342 napisał:

    > ?
    być może się źle wyraziłem ale to na tej grupie podano takie rozwiąznie
    problemu od którego telekomunikacja umywa ręce
    > Zadzwonić na wsparcie polpaka, zgłosić uszkodzenie DSLki
    > Sprawdza ci parametry linii postaraja się cos zrobic
    > Jak jeden raz nie pomoze to jeszcze raz ...
    > Bez przesady tzn. jesli za 3 zgłoszeniem nie pomoze to moze lepiej obnizyc
    > predkosc?
    mam już całkiem pokaźna listę numrów zgloszeń
    dzisiaj kolejny raz byli panowie z pionu sieci i tu najlepsze:
    panowie powiedzieli mi że mam w instalacji stare kable kóre trzeba
    wymienić i że mogą to zrobić prywatnie w sobotę bo nie mają wcześniej
    czasu

    następnie dzwoni pani z Polpaku i mowi, że dostała informację z pionu
    sieci czyli chyba od tych panów, że wszysko jest ok i sprawę zamyka
    o żadnych problemach z instalacją kablową nie słyszała
    > Nie

    > Napisalem wyzej...

    > Mają, nie bądź uprzedzony - naprawde jest tam bardzo duzo osob dobrze
    > nastawionych do klienta i znajacych sie w temacie. Ja mam pozytywne
    > doświadczenia
    jak tu nie być uprzedzonym, po takich akcjach
    > pozdr
    zdrowia
    --
    Przykładowa sygnaturka ala johny_luzak <(^.^)>
    Zdrowia