  • 11. Data: 2011-10-05 05:24:49
    Temat: Re: 3 i pół pytania
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-10-04 19:44, AZ pisze:

    > Ludzkosc wymyslila cos takiego jak olejarka, nie wiem jak to jest jezeli
    > chodzi o przekonania, czy czasem to nie jest profanacja czy tam
    > perwersja, znaczy sie olejarka w supersporcie.
    >
    > Odkad mam - spraye dla mnie nie istnieja, raz ze jest z tym w cholere
    > roboty, dwa kosztuja w cholere.

    Tak? to dlaczego uzywasz mojego spraya? :-P

    > Nie wiem, ale widze tu gratke dla zlodzei, wygodniejsze pewnie niz
    > deskorolka ;-)

    No i niestety taki podnosnik nie jest uniwersalny, pasuje tylko do
    jednego moto, lub do tych co maja identyczny rozstaw otworow w ramie

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 12. Data: 2011-10-05 05:37:38
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    AZ pisze:
    Ludzkosc wymyslila cos takiego jak olejarka,

    Potem urodzil sie AZ i sprobowal poprawic ten pantent...

    ***Odkad mam - spraye dla mnie nie istnieja, raz ze jest z tym w cholere
    roboty, dwa kosztuja w cholere.

    Dodaj "moje spraje" nie istnieja...

    ***"Michał V-R"
    Tak? to dlaczego uzywasz mojego spraya? :-P

    Niech siem wpisuja miasta ktorych spraji AZ uzywa...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 13. Data: 2011-10-05 06:16:20
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-04 22:59, AZ pisze:

    > PS. Wie ktos po co w motocyklu sprayuje sie boczne plytki? Czesto widze
    > kolesi z wysprayowanymi z boku lancuchami...

    Jak sie sprejuje letko zboku to sie one, te plytki, wysprejowywujom.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 14. Data: 2011-10-05 08:40:43
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    doktorski <d...@g...com> napisała rzekomo
    on-forums@yqbu18
    > 600 to duzo? Przeciez to tyle co dwa stojaki, tylko wygodniejsze.
    > Natomiast zastanawiam sie czy nie balbys sie powiesic motocykla za kupe
    > szmalu na garazowej kopii tego:
    > http://www.youtube.com/watch?v=ojlmQ6sHlwI&feature=r
    elated
    > Ekotez jest przynajmniej certyfikowany, ktos zbadal nosnosc i te sprawy...

    Kolka malutkie.
    Na tej kostce to jeszcze zdaje egzamin, ale przejazd przez jakis prog lub
    kratki, ktore kladzie sie na kanale w garazu to moze byc problematyczne.

    Ale moge sie mylic.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 15. Data: 2011-10-05 08:41:32
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    marider <2...@g...pl> napisała rzekomo

    > 3. Dogadaj sie z Niemiaszkami (nawet po angielsku) i niech wysla to do
    > Polszy (sprawdzone a bralem kilka pierdul do moto za jakies 600 EUR :)).

    No i po co ten lans?

  • 16. Data: 2011-10-05 08:47:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-05, Tytus z domQ <t...@g...pl> wrote:

    > Potem urodzil sie AZ i sprobowal poprawic ten pantent...

    Nie, AZ zrobil sobie tansze bo uwaza ze tryliard zlotych za scottoilera
    to duzo hajsu.

    > Dodaj "moje spraje" nie istnieja...

    Oj tam, oj tam. Wlasnie wczoraj naprawilem, koncowka Dual Injector ma w
    srodku gabeczke, niewiadomopocoinaco. Kompresor skutecznie ja wydmuchal
    i juz dziala.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2011-10-05 08:49:08
    Temat: Re: 3 i pó? pytania
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-05, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    > No i po co ten lans?

    Tez nie wiem, przeciez na preclu 99,9% to faceci...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2011-10-05 09:11:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 05 Oct 2011 08:16:20 +0200 osobnik zwany Roman
    Niewiarowski wystukał:

    > Jak sie sprejuje letko zboku

    tylko nie zboku! Mówi siem "preferujący eksperymenta seksualne"

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 19. Data: 2011-10-05 09:20:06
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ"
    Nie, AZ zrobil sobie tansze bo uwaza ze tryliard zlotych za scottoilera
    to duzo hajsu.

    A pozyczany spraj to juz w ogole tanio wychodzi...
    To niech AZ jak juz ten jego wynalazek zacznie dzialac nie zapomni
    poinformowac ludzkosci o tym.

    --
    Tytus
    ze scootoilerem

  • 20. Data: 2011-10-05 09:24:20
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-05 11:11, masti pisze:

    > tylko nie zboku! Mówi siem "preferujący eksperymenta seksualne"

    Te eksperymenta to z AZ przeprowadzacie zes sie tak uniosl? :P

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.