  • Data: 2014-01-02 19:40:17
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-01-02 01:18, k...@g...com wrote:
    > W Anglii widziałem takie zdarzenie. Był wieczór, ale niezbyt późny. Tak ok 8-8:30.
    Z samochody wysiadł chłopaczek z 9 lat. I szedł do sklepu. Kierowca, zapewne ojciec
    trochę się ociągał z wysiadaniem. Chłopaczek wyglądał jak by był sam. Przejeżdżał
    radiowóz. Zatrzymali się przy dziecku. Jak za kilkanaście sekund podszedł kierowca,
    załóżmy że ojciec, to go tak zjebali na funty że się zrobił o połowę mniejszy.
    Opowiedziałem komuś kto tam mieszka od dawna. Powiedział ze to norma. A jak trafią na
    ulicy samo dziecko do iluś tam lat to rodzice mają przejebane bardziej niż chłop w
    kieleckim.

    No a pozniej juz tylko trzeba importowac ludzi z krajow 3-go swiata bo
    dzieci jak na lekarstwo (tak jakos jest, ze najlepiej mnoza sie ci,
    ktorzy wlasciwie nie za bardzo dbaja o dzieci) i narzekac, ze wali sie
    system emerytalny a krajowi zagraza islam.

    Mozna i tak ;)

    --
    mk4