  • Data: 2014-01-02 21:31:53
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: "Neolko" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ss2yu956h1e7.1hyxhcpmnv77n.dlg@40tude.net...

    > I tu pojawia się pytanie - czy należy cisnąć w stronę bezwzględnego
    > tępienia sprawców co ósmej ofiary śmiertelnej na drogach, czy bardziej w
    > stronę temperowania sprawów pozostałych 7/8 wypadków śmiertelnych?

    Ja, jak najbardziej jestem zainteresowany "bezwzględnym tępieniem sprawcow
    co ósmej ofiary śmiertelnej".
    Ja mam bardzo male szanse, aby być zabitym przez 7/8 sprawcow,
    natomiast mam bardzo duże szanse byc zabitym przez 1/8 sprawców.
    Przez ulicę przechodzę bardzo ostrożnie, na przejściu dla pieszych
    nie włażę pod koła samochodów, itd.
    Natomiast nie ucieknę przed pijanym, znarkotyzowanym debilem
    jeżdżącym po chodniku.