  • Data: 2005-04-11 08:46:28
    Temat: Re: 500 ojro za megabit???
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Swatek wrote:

    > jesli chcesz BGP to ATM wychodzi taniej niz FR
    > co prawda zabili mnie kosztem instalacji (12 000 PLN) i propozycja umowy
    > na 4 (!!!) lata

    Hmmm... mnie jakoś wyszło drożej. Dostałem onegdaj taką ofertę:
    ATM TPNET.pl
    Instalacja
    10 000,00 PLN

    ATM 6 Mb/s
    Abonament 11 800,00 PLN

    Przy ATM możliwość obniżenia opłat w przypadku podpisania umowy na:
    24 miesiące
    Instalacja - 50%
    Abonament - 15%
    36 miesiący
    Instalacja - 70%
    Abonament - 20%
    48 miesiący
    Instalacja - 90%
    Abonament - 25%

    A na FR dostałem tak:

    FR Promocja (CIR równy szybkości dołączenia) + load balancing (per flow)

    3 x 2 Mb/s
    Instalacja+Load Balancing na 3 łącza
    1 190,00x3 + 890,00 = 4 460,00 PLN
    Abonament