    Subject: Re: 5G
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Date: Sun, 19 May 2019 23:14:22 +0200

    > Właśnie słucham w radiowej trójce audycjo o 5G.
    > Zaskoczyli mnie informacją, że w 5G może być do 100 urządzeń na m2.
    > Ponoć w 4G 10 na m2.
    > Gdzie użyć tyle sprzętu na m2? Internet rzeczy? Ale taka ilość?

    Nie podniecałbym się 5G.
    To system, którego głównym zadaniem będzie umożliwić komunikację "każdy
    z każdym" na MAŁEJ PRZESTRZENI. Przypuszczam, że to niezbędne dla
    pojazdów autonomicznych, które muszą "rozmawiać ze sobą".

    Zasięg stacji bazowej 5G to około 100m czystej przestrzeni. Do
    zastosowań domowych (domowy internet) będzie to praktycznie bezużyteczne.

    --
    MN