  • Data: 2019-05-31 02:02:09
    Temat: Re: 5G
    Od: Filip454 <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

    > [podzielna uwaga -- ma na głowie milion rzeczy,
    > jednocześnie pisze i... kopuluje?...]

    > Może zgadnij. ;)
    >
    > -=-
    >
    > IMO nieistotne jest, kiedy jeździsz -- ważne, że spalasz dużo paliwa,
    > ale nie jest istotne, kiedy spalasz czy kupujesz, bo cena paliwa nie
    > zależy od robotności ;) tygodniowej. ;)

    > - MIDy może bym postawił, choć nie wiem, w jakim celu.
    > - Archiwalny serwer NNTP zachowuje posty.
    > - Jaki jest sens cytowania, skoro nawet
    >   ww. roboczość nie dociera do Ciebie?
    >
    > IMO niewiele wnoszą ciekawostek Twe posty w mą świadomość.

    Ogarnij się. Piszesz, że popełniłem błąd, a nigdzie nie cytujesz żadnego
    z moich błędów/nie wstawiasz zrzutów ekranu. To jest w tym wypadku
    zwykłe pomówienie z twojej strony i żałosny trolling. Zatem twoje posty
    w ogóle niewiele wnoszą.

    Wymądrzasz się o wartości danych postów, a sam trollujesz i robisz śmietnik.

    > Niejeżdżenie nie odkręca licznika i nie zwraca paliwa. ;)
    > Zamiast pisać o >>bardzo częstym jeżdżeniu w tygodniu<<,
    > wystarczy napisać o >>bardzo częstym jeżdżeniu<<. Twa
    > wypowiedź zabrzmiała nieco zabawnie, ale Twe upieranie
    > się wykazuje drobny ;) błąd w Twym rozumowaniu.

    No nie wystarczy. Przecież w tygodniu nieroboczym, też mogę jeździć
    bardzo często, a nawet częściej niż w tygodniu roboczym. Wcześniej
    pojawił się element pracy, więc do niego nawiązałem. Nie widzę tutaj
    niczego zabawnego.

    Widzę, że usilnie chcesz wyjść na inteligentniejszego niż jesteś, a coś
    ci nie wychodzi.

    Nie będę karmił trolla, bo naprawdę - ta dyskusja dąży donikąd.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]