  • Data: 2019-06-01 00:27:49
    Temat: Re: 5G
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Filip454" qcpqu9$hu8$...@d...me

    > Ogarnij się. Piszesz, że popełniłem błąd, a nigdzie nie cytujesz żadnego z moich
    błędów/nie wstawiasz zrzutów ekranu.

    Nie dam zrzutów z wielu:

    - nie są praktykowane
    - nie są wygodne
    - są pracochłonne

    powodów. Dać mogę coś innego:

    "Filip454" q9q5t9$4b4$...@d...me

    > Nie potrzebujesz iOS, żeby porównać jego prędkości działania z Androidem?
    > Przecież to stwierdzenie jest kompletnie bez sensu.

    czyli cytaty i MIDy.

    -=-==-

    W tle posłałem JPK_VAT i ZUSy...
    Z JPK marnie -- 19 sekunda potwierdzenia i 06 sekunda utworzenia,
    ale za to z ZUSem wreszcie wielokrotnie szybciej niż zwykle. ;)
    Docelowo chcę zamknąć wszystko jak najkrótszym czasem, ale akurat
    ZUS wymaga współpracy z SMSem, co zużywa sporo czasu... Na zły czas
    JPK_VAT miał dziś wpływ ponadprzeciętnie zły wzrok -- prawie nic
    nie widzę -- stąd te 6 sekund; szukałem potwierdzenia
    czasu/daty_tworzenia z lupą...

    Wszystko (razem z wydrukiem UPO JPK; poświadczeń ZUS nie drukuję)
    zdecydowanie poniżej minuty -- w odróżnieniu do tego postu, który
    zabrał mi ~35 razy więcej czasu...

    Muszę naprawdę ograniczyć pisanie na Grupach!!!

    -=-==-

    > To jest w tym wypadku zwykłe pomówienie z twojej strony

    Masz więc dowody. :)

    "Eneuel Leszek Ciszewski" qa2icc$jgd$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > https://www.ceneo.pl/73709819#

    > SAMSUNG 970 EVO PLUS 250GB M.2 (MZ-V7S250BW) 363,99 pln
    > https://www.ceneo.pl/76272531

    > ADATA SX8200 PRO 256GB M.2 PCIE XPG (ASX8200PNP256GTC) 222,00 pln
    > https://www.ceneo.pl/73343772#tag=familyTiles

    > Co w tej Adacie takiego złego lub co w Samsungu takiego dobrego?

    > WD 256GB SSD M.2 PCI-EXPRESS X4 BLACK (WDS256G1X0C) 399,00 pln
    > https://www.ceneo.pl/49886246

    > WD BLACK 500GB M.2 2280 PCIE (WDS500G2X0C) 464,98 pln
    > https://www.ceneo.pl/67942598#

    > I dlaczego WD 256 GB kosztuje niewiele mniej (albo i nie mniej) niż 500 GB?

    moje pytania. Znajdziesz swe odpowiedzi samodzielnie czy też muszę cytować?

    > Wymądrzasz się o wartości danych postów, a sam trollujesz i robisz śmietnik.

    > No nie wystarczy. Przecież w tygodniu nieroboczym, też mogę jeździć bardzo często,
    a nawet częściej niż w tygodniu roboczym.
    > Wcześniej pojawił się element pracy, więc do niego nawiązałem. Nie widzę tutaj
    niczego zabawnego.

    IMO zużywanie paliwa nie jest uzależnione od dnia tygodnia. ;)
    Albo dużo jeździsz, albo mało, ale nie jest istotne, czy jeździsz
    w łikendy, czy w dni robocze tak zwane.

    Być może koszty jeżdżenia w dni robocze są rekompensowane
    zarobkiem, ale nie jest to tutaj istotne.

    > Widzę, że usilnie chcesz wyjść na inteligentniejszego niż
    > jesteś, a coś ci nie wychodzi.

    Może zdecyduj się, bo niedawno miałeś myśli nieco ;) inne.
    Takie skakanie od krańca do przeciwległego krańca podpada
    pod dwubiegunową chorobę.

    Cytuję:

    "Filip454" qcovbv$hbb$...@d...me

    > ENEUEL... Udajesz takiego przygłupa jak Z (Ń), czy nim jesteś?

    aby zapobiec pomówieniom o pomówienia.

    --