  • Data: 2020-04-25 21:15:03
    Temat: Re: 5G co daje Kowalskiemu?
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-04-25 17:01, 2late wrote:

    > Docelowo pewnie wszystko zmieni ale to nie czary i nie wszystko zmieni
    > sie od razu. Chodzi przede wsystkim o internet rzeczy. Swiatla,
    > urzadzenia wlaczane, sterowane glosem lub zdalnie, automatycznie, smart
    > pralki lodowki, rolety, wlasciwie, co tylko wyobraznia podpowie.
    > Oszczednosci, np. zapali sie swiatlo na sciezce tylko kiedy ktos
    > przechodzi, korzysta.

    Dobra, ale po co Ci pralka i lodówka w sieci komórkowej? By ktoś
    wiedział co kupujesz? Te wszystkie rozwiązania powinny być otwarte i
    badane pod kątem poufności. Nie wierzę jednak by tak właśnie było.

    > I w naszym interesie jest to aby ktos tego nie naduzywal.
    > krotko mowiac, zrobione dobrze, moze pomoc. Pewnie nie nam, ale nastepne
    > pokolenia zupelnie inaczej beda patrzec na swiat i wiele z naszych
    > niepodwazalnych wartosci, moze byc dla nich archaiczne.

    Nie będziesz miał nic do gadania. Będziesz traktowany jak się to komuś
    spodoba. A jak się nie spodoba to Cię nawet odłączą. Teraz wciskają
    sms'y z informacjami o koronawirusie, ale to pójdzie dalej. Mogą Cię
    śledzić i ograniczać Ci prawa obywatelskie. Coraz mniejszy to ma sens
    indywidualny.