  • 1. Data: 2020-04-25 08:25:07
    Temat: 5G co daje Kowalskiemu?
    Od: z <...@...pl>

    Bez teorii spiskowych. Tak z poziomu zwykłego użytkownika.

    Co mi da 5G?
    Mieszkam w bloku i mam z 5 dostawców netu światłowodami.

    Mam telefony w Pleju nie mam problemu w mieście z oglądaniem tv a nawet
    udostępniam net na tablet i też na nim da się oglądać czy jutuba czy
    UPC. Dwa transfery jednocześnie.

    Za to mam problemy na wsi.
    Takie miejsce że każdy nadajnik troszeczkę za daleko.

    Co mi da wprowadzenie 5G?

  • 2. Data: 2020-04-25 09:06:07
    Temat: Re: 5G co daje Kowalskiemu?
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 25.04.2020 o 08:25, z pisze:
> [...]
    > czy UPC. Dwa transfery jednocześnie.
    >
    > Za to mam problemy na wsi.
    > Takie miejsce że każdy nadajnik troszeczkę za daleko.

    Tak jakoś głupkowato się pytasz jakby w tym kraju ktoś się przejmował
    Kowalskim..  Gnoje maja jakiś własny interes w czymś to go wprowadzają w
    życie, realizują, nie to nie. A kowalski to bydło które należy doić na
    ile tylko można.

  • 3. Data: 2020-04-25 09:33:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5ea3d7c4$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    user z pisze tak:

    > Za to mam problemy na wsi.
    > Takie miejsce że każdy nadajnik troszeczkę za daleko.
    >
    > Co mi da wprowadzenie 5G?

    Może nic ci nie da. Nie musi ci dawać.
    Da tym na stadionach, lotniskach, dworcach.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 4. Data: 2020-04-25 10:01:05
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-04-25 o 09:33, PiteR pisze:
    > Da tym na stadionach, lotniskach, dworcach.

    Co konkretnie?

    Będą mogli na tych lotniskach oglądać filmy na smartfonach i pobierać
    terabajty danych? Po Co?

    To niech sobie 5G postawią na lotnisku i wystarczy.

    Na wichurze i tak to nic nie da bo trzeba by budować w huj masztów a to
    będzie nieopłacalne.
    Po co komu 5G?

    Pytam się głupkowato a może praktycznie?

  • 5. Data: 2020-04-25 10:16:55
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 25.04.2020 o 10:01, z pisze:

> [...]
    > to będzie nieopłacalne.
    > Po co komu 5G?
    >
    > Pytam się głupkowato a może praktycznie?

    Teraz pytanie wcale nie jest głupie. Teraz pytasz "po co komu".

  • 6. Data: 2020-04-25 10:31:52
    Od: z <...@...pl>

    Łał. No tak. Muszę pamiętać że ludzie dzisiaj mają dużo czasu.
    Też mam w domu dwóch DOMATORÓW ;-)

  • 7. Data: 2020-04-25 10:35:40
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 25 Apr 2020 08:25:07 +0200, z <...@...pl> wrote:

    >Co mi da wprowadzenie 5G?

    Tobie nic, mnie też nic. Operatorom da powiększenie pojemności sieci.
    A popierdoleńcom da możliwość orcowania się obrazkami ze speedtesta.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2020-04-25 11:15:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5ea3ee41$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    user z pisze tak:

    > Co konkretnie?

    pojemność sieci powiększą, podłączą rzeczy do sieci

    > Będą mogli na tych lotniskach oglądać filmy na smartfonach i
    > pobierać terabajty danych? Po Co?

    ja oglądam yt na lotnisku z nudów inni pewnie też z nudów.

    chciałbym też mieć zasięg w metrze.

    > To niech sobie 5G postawią na lotnisku i wystarczy.

    co ty możesz kazać inwestorom na co kasę wydają.

  • 9. Data: 2020-04-25 11:24:10
    Od: z <...@...pl>

    Żaden z tych argumentów nie uzasadnia 5G.
    Można dopracować 4G (wifi) i wystarczy dla Twojego "metra" ;-)

    Do inwestorów nic mi...
    Ale dramatyczne podwyższenie norm to już może mnie interesować.

    Dlatego UE się tym nie zajęła? Dlaczego nie podjęto debaty nad łamaniem
    praworządności arbitralnie zmieniając przepisy bez długotrwałych i
    mozolnych dyskusji, diagnoz specjalistów, zasięgnięcia zdania u
    instytucji pozarzadowwych i ekologicznych.

    DLACZEGO?

    A wiem bo to dobry interes ;-)

  • 10. Data: 2020-04-25 12:12:26
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-25 09:06, Trybun wrote:

> [...]
    > Kowalskim..  Gnoje maja jakiś własny interes w czymś to go wprowadzają w
    > życie, realizują, nie to nie. A kowalski to bydło które należy doić na

    100% prawdy, ale może mimo wszystko jest coś, co można na tym zyskać.