  • Data: 2010-05-22 09:13:33
    Temat: Re: 5V 200A - do czego ?
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > chodzi o mechaniczny "wyświetlacz" obrazów, tu naturalne jest
    > sterowanie kolejnymi wierszami.

    Czy ja wiem... to po co stosuje się double buffering?

    Sterowanie wierszami czy kolejnymi serwami w wierszu będzie IMHO bardzo
    nienaturalne - oko zamiast śledzić zmiany w obrazie czy jego treść,
    będzie podążało za kolejno przestawiającymi się serwami. Zmiana klatki
    powinna być natychmiastowa i jednoczesna na całym obrazie.
    Dużo kondensatorów i będzie dobrze.

    Mirek.