eGospodarka.plGrupypl.comp.programming6 najbardziej ciekawych/przydatnych ksiazek z programowania › Re: 6 najbardziej ciekawych/przydatnych ksiazek z programowania
  • Data: 2013-08-08 00:52:01
    Temat: Re: 6 najbardziej ciekawych/przydatnych ksiazek z programowania
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 7 sierpnia 2013 23:58:35 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

    > Wspieramy cię.
    >
    > Ale idź już sobie bo to nie ta grupa.
    >

    > Powrotu do zdrowia życzę.
    >
    > Piotr

    hehe juz kiedys wspomnialem ze jak bede chcial
    pogadac z grupowym mozgowym implodersem to sie
    do kolegi zglosze - nie wczesniej (!) bo rozmowy z wlascicielem rozmiekłej głowy to
    troche za nuuuudna
    rzecz (gimbus petycjami czestuj kolegów na swoim
    poziomie moze zrobicie z tego mały 'scary gimbus'
    parlament )