  • Data: 2012-10-20 13:44:16
    Temat: Re: 600 pln na prepaid Orange - co z tym zrobic
    Od: "bolo" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:sxurv5ma62d4$.raokth3npwnt.dlg@40tude.net...

    > Bo glupi jestes i nie rozumiesz.
    > Masz widac telefon od roku, i nie wiesz jak bylo wczesniej.

    Prawie 10 lat w Popie to widać od roku... no jasne. Mam ten numer,
    właściwie tylko z sentymentu, przenosić nie chcę i nigdy nie topiłem w nim
    żadnej kasy, starczało 50zł na rok, które zawsze przedłużało ważność, a
    START działa od 2 lat, w tej chwili mam jeszcze 440dni ważności, trzeba
    się interesować a nie być pipką o IQ 94.