  • 1. Data: 2012-10-17 10:16:17
    Temat: 600 pln na prepaid Orange - co z tym zrobic
    Od: "Deniss" <r...@w...pl>

    Mam od paru lat prepaid Idea/Orange.
    Jakos nigdy z tego numeru nie rozmawialem zbyt wiele a doladowywac trzeba
    bylo. I tak przez pare lat uzbieralo sie na koncie 600 pln.
    Czy macie pomysly jak ta kwote wykorzystac?
    Wiem, ze mozna kupowac jakies uslugi ale to sie slabo kalkuluje bo prowizje
    siegaja 50% kwoty.

  • 2. Data: 2012-10-17 11:32:56
    Temat: Re: 600 pln na prepaid Orange - co z tym zrobic
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Deniss" napisał w wiadomości grup
    >Mam od paru lat prepaid Idea/Orange.
    >Jakos nigdy z tego numeru nie rozmawialem zbyt wiele a doladowywac
    >trzeba bylo. I tak przez pare lat uzbieralo sie na koncie 600 pln.
    >Czy macie pomysly jak ta kwote wykorzystac?

    http://www.orange.pl/kid,4002009262,id,4002010582,ti
    tle,Konto-wazne-1-rok,article.html

    aktywowac i czekac az sie orange skonczy cierpliwosc :-)

    Jest chyba jakas usluga do przelewania na inne karty, ograniczona
    ostatnio ... ale moze da sie sprzedac na allegro.

    A za reszte ... moze Naviexpert, moze internet, moze audio/ebooki ...
    nowego telefonu to sie chyba kupic za to nie da :-(

    J.

  • 3. Data: 2012-10-17 11:57:10
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 17 Oct 2012 11:32:56 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Jest chyba jakas usluga do przelewania na inne karty, ograniczona
    >ostatnio ... ale moze da sie sprzedac na allegro.

    http://www.orange.pl/kid,4002009323,id,4002009331,ti
    tle,przelew-SMS,article.html

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-10-17 13:19:09
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Deniss" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy macie pomysly jak ta kwote wykorzystac?
    > Wiem, ze mozna kupowac jakies uslugi ale to sie slabo kalkuluje bo

    Teraz już nie trzeba doładowywać tak często by przedłużyć żywotność.
    Wystarczy doładować raz na rok.
    http://www.orange.pl/kid,4002009262,id,4002010582,ti
    tle,Konto-wazne-1-rok,article.html

    Teraz możesz wydłużyć ważność swojego konta na połączenia wychodzące do
    jednego roku.

    Wystarczy, że wyślesz SMS o treści START pod bezpłatny numer 8002, a ważność
    Twojego konta wydłuży się do jednego roku od dnia wysłania SMS-a.

    Wysłanie SMS o treści START po tym terminie wydłuża ważność konta na
    połączenia wychodzące o rok od dnia wysłania SMS-a.

  • 5. Data: 2012-10-17 14:42:48
    Od: "bolo" <b...@p...pl>

> [...]
    > Czy macie pomysly jak ta kwote wykorzystac?
    > Wiem, ze mozna kupowac jakies uslugi ale to sie slabo kalkuluje bo

    To zacząć dzwonić, smsować, pakiety są. Do tego internet...

  • 6. Data: 2012-10-19 17:11:18
    Od: t...@g...com

    Może pakiet iplaFILM. 1000 filmów na miesiąc za SMS Premium 30,75 zł.
    http://www.ipla.tv/pakiet/FILM#package_list

  • 7. Data: 2012-10-19 18:30:20
    Od: "bolo" <b...@p...pl>

> [...]
    > Czy macie pomysly jak ta kwote wykorzystac?
    > Wiem, ze mozna kupowac jakies uslugi ale to sie slabo kalkuluje bo

    W ogóle to musiałeś być zdolny i chyba od 12 lat ten numer, bo 50zł
    przedłuża ważność o rok, a ostatnio był ten kod START i nie trzeba było
    nic robić, żeby mieć numer.

  • 8. Data: 2012-10-19 19:55:06
    Od: W <w...@w...pl>

    bolo wystukał, co następuje:

> [...]
    >
    > W ogóle to musiałeś być zdolny i chyba od 12 lat ten numer, bo 50zł
    > przedłuża ważność o rok, a ostatnio był ten kod START i nie trzeba było

    Po pierwsze primo - 'rozmijasz się z prawdą' - żeby móc dzwonić trzeba było
    ładować 50pln raz na 3 miesięce, więc z prostej kalkulacji wynika, że już po
    trochę ponad 3 latach można uzbierać tyle (zakladamy, że mało dzwonimy). Po
    wtóre - roczna ważność konta wymaga zorientowania, że taka promocja jest i
    wklepania kodu a nie jest przyznawana z automatu...

  • 9. Data: 2012-10-19 21:03:09
    Od: "bolo" <b...@p...pl>

    Użytkownik "W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wtóre - roczna ważność konta wymaga zorientowania, że taka promocja jest
    > wklepania kodu a nie jest przyznawana z automatu...

    Skoro mało dzwonimy, to po co potem ładować za 50zł, skoro można i za 25,
    10zł?
    Już nie pamiętam jak to historycznie wyglądało, ale nigdy nie blokowali
    kasy jak w simplusie, więc skoro 50zł daje rok ważności, po co ładować
    więcej jeśli się nie używa?

  • 10. Data: 2012-10-19 21:56:04
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "bolo" <b...@p...pl> wrote:
> [...]
    > Już nie pamiętam jak to historycznie wyglądało, ale nigdy nie blokowali
    > kasy jak w simplusie, więc skoro 50zł daje rok ważności, po co ładować

    Masz problem z czytaniem? :)
    Napisal wyraznie, ze 50zl przedluza waznosc na 3 miechy. Mniejsze kwoty
    przedluzaly tylko na 7 lub 30 dni.