    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: 636 po wypadku, nie odpala
    Date: Wed, 3 Sep 2014 07:38:10 +0000 (UTC)

    On 2014-09-02, trunek7 <kamilthrun@_NOSPAM_gmail.com> wrote:
    > Witam, zakupiłem uszkodzoną 636 z 2006r, chce spróbować swoich sił i ją
    > odbudować. Jednak po pierwsze rozrusznik nie reaguje i mam urwany kabel od
    > licznika(słyszałem teorię, że bez licznika nie odpali, czy to prawda?).
    > Czy jest szansa odnaleźć schemat podłączenia kabli pod licznik, żebym mógł
    > złożyć tą kostkę, może ktoś mógłby wysłać mi zdjęcie? Proszę o rady co
    > szukać dalej, słyszałem jakieś legendy, że moduł po wypadku blokuje
    > wszystkie czynności i trzeba go wymienić i usunąć błędy w komputerze
    > (wiem, że podłączenie do komputera to kosztowana sprawa więc najpierw chcę
> [...]
    Wystarczy w Google wrzucic "636 gauges pinout" zeby znalezc np. taki obrazek:
    <http://i.imgur.com/qqJAs.png>.

    Wychodzi na to, ze dopiero zegary od 2007 maja polaczenie z ECU a i tak
    pewnie jest to polaczenie w jednym kierunku - do zegarow. Wiec zegary na
    sam poczatek sobie mozesz spokojnie darowac.

    Dalej to szukaj czujnika polozenia motocykla, moze jest rozbity a moze
    go w ogole nie ma po dzwonie, pozniej dokladnie obejrzyj polaczenia
    manetek - w prawej sprawy zwiazane z wlacznikiem zaplonu/przyciskiem
    startera, w lewej z czujnikiem sprzegla, zobacz tez czujnik stopki bocznej.

    Najlepiej sciagnij serwisowke, otworz na rozdziale "Electrical system"
    i po kolei wszystko sprawdzaj.

    --
    Artur
    ZZR 1200