    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: 74154 + 7404 ?
    Date: Wed, 17 Jul 2013 09:43:05 +0200
    Sender: r...@n...agh.edu.pl

    Hello Dariusz,

    Wednesday, July 17, 2013, 9:22:44 AM, you wrote:

    > No bo temat nie jest trywialny jak chcesz uprościć i boisz się pewnych
    > rozwiązań.
    > Układ 74154 jest generalnie niefajny, bo to wielkie bydlę, drogie, i w
    > zasadzie nic ciekawego nie oferuje. Już chyba fajniej się używa
    > mniejszych 138, ale one też mają aktywny stan niski.

    [...]

    Dostał na talerzu gotowca:
    http://iqjar.com/jar/wp-content/uploads/2013/04/LED_
    Cube_Circuit_V4.jpg
    do którego dokłada jeden rejestr (zamiast 7 jak w oryginale), 8
    rezystorów i resztę diod. Rejestry są w TME po niewiele ponad 1PLN.
    Układ jest banalnie prosty. Czego chcieć więcej?

    Ale to kolejna łajza, która przyłazi tu pojęczeć, jak jej źle zamiast
    przyjąć do wiadomości, że robi coś nie tak.

    --
    Best regards,
    RoMan