  • Data: 2019-06-18 08:24:23
    Temat: Re: A jakby tak...
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-06-17 21:23, Zenek Kapelinder wrote:
    > Znajdz sobie przepisy jakie maja wejsc i bedziesz wiedzial wszystko. Dzisiaj
    jechalem na basen, oczywiscie hulajnoga bo to 3 kilometry w jedna strone.

    I nie śmiali się z dziadka? ;-)

    >Im blizej parku tym wiecej elektrycznych hulajnog na drodze dla rowerow bylo. Na
    skrzyzowaniu z al. wlokniarzy na zielone swiatlo czekalo 6 hulajnog i dwa rowery. W
    centrum Lodzi hulajnogi sa wszedzie a na Piotrkowskiej jest ich do oporu. Nie ma
    opcji zeby minimum jednej jadacej nie widziec. Jak trend sie utrzyma to w Lodzi moze
    byc hulajnogowa rewolucja w transporcie indywidualnym.

    No to mówię by sprzedać samochód i kupić hulajnogę tfu skuter :-)

    U mnie na hulajnogach jeżdżą tylko dzieci i to takimi zwykłymi, ale w
    centrum może jest inaczej. Tylko po co mi do centrum jechać, szczególnie
    hulajnogą tfu skuterem. Raz tam byłem wyprać kołdrę owczą i gruby
    podkład, w pralni samoobsługowej, to jak niby miałbym na hulajnodze tfu
    skuterze zabrać się. Wydaje się, że ludzie jak jeździli samochodami tak
    jeżdzą.