    From: "HubertO" <b...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <n08ejg$jr2$1@node1.news.atman.pl> <n08fhv$fl9$1@node2.news.atman.pl>
    <5627cc9c$0$9571$65785112@news.neostrada.pl>
    <n08k5a$pfo$1@node1.news.atman.pl>
    <1b2x29mgg17l1$.ciixr547ua0v$.dlg@40tude.net>
    <n0kd0b$7o9$1@node2.news.atman.pl>
    <562dcb65$0$9550$65785112@news.neostrada.pl>
    <n0kjt0$f3k$1@node2.news.atman.pl> <n0m5gi$4t3$1@node2.news.atman.pl>
    <n0m6ra$v4p$2@node1.news.atman.pl>
    <562eaaa6$0$634$65785112@news.neostrada.pl>
    <n0n14g$pbo$1@node1.news.atman.pl>
    <c5vbw4anxshg$.1tjl4wkgqytev$.dlg@40tude.net>
    <5...@g...com>
    <n0ob8e$5hh$2@node1.news.atman.pl> <n0qa0i$7d9$1@node2.news.atman.pl>
    <n0r2ak$vvb$1@node2.news.atman.pl>
    <56337297$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <n0vuoi$pbh$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: A jednak piesi ...
    Date: Sun, 1 Nov 2015 07:34:16 +0100

    news:n0vuoi$pbh$1@node2.news.atman.pl...

    > A co radykalnego w jednoznacznym określeniu pierwszeństwa? Tak żeby
    > wszyscy zrozumieli?

    Gdyby to było takie proste to nad tym nie zastanawiała by się tak długo
    duża grupa ludzi (fachowcy, prawnicy, politycy).
    W końcu nie zdecydowali się uchwalić to tak jak ty chcesz,
    tylko wprowadzili warunki dla pieszych i kierowców.
    Ty chcesz zrobić z pieszego swiętą krowę.
    Bez twoich pomysłów, już teraz wielu pieszych chodzi tak jakby
    byli świętymi krowami.

    > Jakoś nikt nie wpada na pomysł, że jak masz skrzyżowanie z pierwszeństwem,
    > to należy się na pierwszeństwie zatrzymać, przepućcić tych spod znaku
    > "ustąp pierwszeństwa" i jak nic nie jedzie to można jechać. Ciekawe
    > dlaczego? Już wiem - bo to oznacza nie pierwszeństwo, a ustąp
    > pierwszeństwa:)

    O co ci chodzi w końcu ?
    Chcesz przepuszczać BEZWARUNKOWO pieszych, czy nie chcesz ?

    > Nad zakazem drożdżówek w szkolnych sklepikach również. Nad OFE też i to
    > dwa razy - raz jak nas do tego zmuszali, drugi raz jak kasę ukradli. Nad
    > wieloma innymi rzeczami też. Teza, że jeśli coś przeszło przez procedurę
    > ustawodawczą to znaczy, że jest to rozsądne i co więcej jednoznaczne
    > jest... no ryzykowna jest:)
    >
    > Shrek.

    Jest nowy Parlament i zobaczymy co wymyślą.
    "Punkt widzenia zawsze zależy od punktu siedzenia"
    "Jeszcze się taki nie narodził, który by wszystkim dogodził".