  • Data: 2015-10-17 09:53:37
    Temat: Re: A jednak piesi nie beda mogli bezkarnie wlazic pod kola
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Bredze ale się nie zalozysz o zlotowke ze jak mi wleziesz pod samochód na
    >przejściu i bede mial zarejestrowane ze nie zachowales >uwagi i ostrożności
    >przed wejściem, bo się nie rozejrzales, to winny wypadkowi będziesz ty.
    >Moge załatwić trzech operatorów z kamerami >robiacymi 120 klatek na
    >sekundę. To kiedy się spotykamy? Oczywiście nie gwarantuje ze przezyjesz bo
    >możesz mieć pecha i zamiast reki >będziesz miał złamany kręgosłup i
    >rozwalona czaszkę. Taki pech ze poleciales głową na krawężnik.

    Oczywiscie, że nie wleze bo nie jestem samobojca zwlaszcza jak kretyn taki
    jak ty celowo planuje kogos rozjechac, ale ale......przechodniow wokol
    siebie masz tysiace wiec masz pole do popisu. Zapominasz rowniez, że
    dojezdzajac do przejscia, takze jestes zobowiazany odpowiednimi przepisami i
    stosujac sie do nich nie jest mozliwe rozjechanie kogolwiek na pasach, wiec
    juz na wstepie masz przejebane.
    "Wejscie bezposrednio pod jadacy pojazd na przejsciu" swiadczy takze, ze
    kola twojego samochody musialyby sie znalezc na pasach wczesniej niz noga
    pieszego co praktycznie sie nie zdaza, a jesli juz bo ktos nie zauwazyl
    samochodu to i tak kierowca ma na kilka lat wloczenia sie po sadach i
    obecnie z miejsca zabrane PJ.
    Nawet jesli kiedys z tego wybrniesz to warto by bylo przez to przechodzic?
    To, moze jednak na wszelki wypadek zwalniac i puszczac pieszych?
    Niestety mentalnie spoleczenstwo kierowcow w naszym kraju, to w wiekszosci
    prostacy ale swiatelko w tunelu daje sie zauwazyc i smiem twierdzic, ze to
    po akcji z ta ustawa.
    PS. Po tym tekscie, ktory wyzej jak zwykle "nabredziles" to nie radze ci sie
    z nikim zakladac bo wtedy masz gwarantowane 25lat.