    From: "Pawel \"O'Pajak\"" <k...@c...goznac>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: A moze by tak grupon lokalny:-)
    Date: Fri, 11 Apr 2014 02:23:47 +0200

    Powitanko,

    > Ma 2 mostki w środku. Tylko bez radiatora?

    Jak dobry FET z PWMa popedzany nie za szybko, to sie nie spoci za
    bardzo. Wersja PD jest pod radiator. Bawilem sie jakims ukladem Allegro
    (-Microsystems) do sterowania krokowcow i przy ok. 1,5 A na faze cieplo
    bylo ledwie wyczuwalne pod palcem, a kosteczka chyba 4x4mm.

    > To po co to kupować?

    Bo mam mechanike do zrobienia i to jest dla mnie pewne wyzwanie, jak bym
    mial czas, to bym sobie taki sterownik wystrugal nawet na 1024
    mikrokroki;-) w celach edukacyjnych. Ale jest tyle problemow
    technicznych do rozwiazania, ze ni cholery nie chce mi sie jeszcze tego
    drivera robic.

    > Sterowanie tymi mosfetami zrobisz na dsPICu chociażby.

    I jeszcze poznawac nowa rodzine prockow i DSP, o ktorym nie mam
    najmniejszego pojecia.

    > Są chyba gotowe przykłady.

    A dzialaja? Bo u Microchipa to nie jest oczywiste;-)

    > Trochę łatwiej, ale czasem i tak spędzisz trochę czasu na rozpracowanie
    > komunikacji.

    Komunikacja po SPI, w Bascomie to proste jak drut, nawet nie bede
    kombinowal z czyms powazniejszym, "dziala dobrze, to nie poprawiaj" -
    stara zasada serwisantow;-) I tak bede mial troche innych rzeczy na SPI
    do "rozmowy".

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa