  • Data: 2014-08-26 10:15:26
    Temat: Re: A najlepszy system mobilny na swiecie to...
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 Aug 2014 17:52:33 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Skąd się bierze takie obserwowalne spowolnienie Androida?

    Znikąd bo nie ma takiego problemu, jak sam stwierdziłeś między
    zdaniami, art. jest stronniczy.

    > Wow! Naprawdę jest aż tak źle?

    Nie, nie jest. Nie wiem czemu udajesz Greka, zdaje się miałeś jakieś
    urządzenie z Androidem więc sam możesz (zapewne stronniczo) sobie
    odpowiedzieć.

    > A co z tym świetnym multitaskingiem?

    Jak sam zauważyłeś jest świetny i ma się dobrze.

    > W jaki sposób BB10 uruchamia aplikacje androidowe?
    > Chodzi o apki napisane w java?

    Poprzez zainstalowanie java runtime z dalvikiem, co daje pokrycie
    większości API ale bez obsługi sprzętu (telefonia, bluetooth, sensory
    itp)

    --
    Marek