  • 1. Data: 2014-08-25 22:47:18
    Temat: A najlepszy system mobilny na swiecie to...
    Od: atm <...@v...pl>

    http://www.spidersweb.pl/2014/08/najlepszy-system-mo
    bilnym.html
    (wg Digit)

  • 2. Data: 2014-08-25 22:56:05
    Temat: Re: A najlepszy system mobilny na swiecie to...
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-25 22:47, atm wrote:
    > http://www.spidersweb.pl/2014/08/najlepszy-system-mo
    bilnym.html
    > (wg Digit)

    Ma ktos tutaj sprzet na nowym systemie? Czy wraznia pokrywaja sie z
    trescia aktykulu?

  • 3. Data: 2014-08-26 00:52:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    > http://www.spidersweb.pl/2014/08/najlepszy-system-mo
    bilnym.html
    > (wg Digit)

    Artykuł trochę trąci stronnicznością:
    "Zignorowano więc sklepy z aplikacjami, które często stanowią o sile danego
    systemu."
    Takie kryterium na dzień dobry niesprawiedliwie faworyzuje
    osa z brakiem zaplecza aplikacji użytkowych...

    O Androidzie:
    "Note na początku też był szybki jak błyskawica, ale w ciągu roku strasznie
    zwolnił. Aplikacje otwierały się znacznie wolniej niż na początku, a wejście
    w galerię lub kontakty wiązało się z około pięcio-sekundowym oczekiwaniem."
    Skąd się bierze takie obserwowalne spowolnienie Androida?

    O Androidzie:
    "Wcześniej musiałem przez kilka sekund przytrzymać przycisk "Home" i czekać
    aż wyświetli się lista otwartych programów i dopiero wtedy mogłem wybrać
    interesującą mnie aplikację."
    Wow! Naprawdę jest aż tak źle?
    A co z tym świetnym multitaskingiem?
    Kilka sekund trzeba trzymać guzik wciśnięty??

    Tu dla mnie ciekawostka:
    "Wiadomo jednak, że w telefonach kanadyjskiego producenta wyposażonych w
    system BlackBerry 10 możliwe jest instalowanie aplikacji z Androida. Kwestia
    występujących braków w sklepie BB World zostanie ostatecznie rozwiązana wraz
    z aktualizacją systemu do wersji 10.3, w której preinstalowany będzie Amazon
    Appstore."
    Czyżby BB10 to jakaś kolejna wersja Amazonowego Androida?
    W jaki sposób BB10 uruchamia aplikacje androidowe?
    Chodzi o apki napisane w java?

  • 4. Data: 2014-08-26 01:21:00
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-08-26 00:52, Pszemol wrote:
> [...]
    > pięcio-sekundowym oczekiwaniem."
    > Skąd się bierze takie obserwowalne spowolnienie Androida?

    jesli to pisze uzytkownik, ktory przez rok zasmiecil sobie system - to
    co sie dziwic?
    Po to m.in. powstaja programiki do czyszczenia cachu czy usuwania
    niepotrzbnych/tymczasowych plikow - ktore z czasem pochlaniaja coraz
    wiecej pamieci. To sie robi jednym kliknieciem (np.Clean Master - 1 Tap
    Boost).

> [...]
    > Wow! Naprawdę jest aż tak źle?
    > A co z tym świetnym multitaskingiem?
    > Kilka sekund trzeba trzymać guzik wciśnięty??

    widac, że nigdy nie korzystałeś z androida.
    Dla wetrsji < 3 były 4 klawisze funkcyjne (teraz sa 3) i klawisz 'domek'
    miał funkcję dostępu do pracujących w tle programów - właśnie przez
    długie jego naciśnięcie - i tak miało to działać (podwojna funkcja
    klawisza).
    Obecnie jest do tego osobny guzik (zazwyczaj pierwszy z prawej).

  • 5. Data: 2014-08-26 07:54:19
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 25 Aug 2014 22:56:05 +0200, atm napisał(a):

    bilnym.html

    > Ma ktos tutaj sprzet na nowym systemie? Czy wraznia pokrywaja sie z
    > trescia aktykulu?

    Ja używam BB Q5 czyli budżetowego modelu z klawiaturą qwerty. Działa
    dokładnie tak jak opisali to w artykule. Szybki, intuicyjny, sześć skrzynek
    pocztowych (3 imap, 3 pop) nie robi na nim żadnego wrażenia. Sklep BB z
    aplikacjami jest trochę ubogi, ale działają aplikacje na Androida ze sklepu
    Google. Jedyna aplikacja, która mi robi problemy, to flightradar24 pro.
    Inne szybciej śmigają w blackberry niż w Nexusie 7.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 6. Data: 2014-08-26 09:28:24
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > Wow! Naprawdę jest aż tak źle?
    > A co z tym świetnym multitaskingiem?
    > Kilka sekund trzeba trzymać guzik wciśnięty??

    Czytajac ten fragment az sie zdziwilem z jak beznadziejnych rozwiazan
    musze korzystac ;]
    Na szczescie rzeczywistosc jest inna - w moim Samsungu wyglada to tak,
    ze trzeba przytrzymac na tyle dlugo, zeby menu nie wywolac przypadkowo
    podczas wcisniecia przycisku Home gdy chce sie znalezc na glownym
    ekranie i na tyle krotko, zeby to w zaden sposob nie irytowalo.
    W praktyce trwa to chyba tyle samo co wywolanie listy programow
    dwuklikiem w iOS.

  • 7. Data: 2014-08-26 09:49:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    atm wrote:

    > http://www.spidersweb.pl/2014/08/najlepszy-system-mo
    bilnym.html
    > (wg Digit)

    równie dobrze można wybrać najlepszy kolor na świecie.
    "lepszzość" zależy od tego do czego go użytkownik potrzebuje.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2014-08-26 10:15:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 25 Aug 2014 17:52:33 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Skąd się bierze takie obserwowalne spowolnienie Androida?

    Znikąd bo nie ma takiego problemu, jak sam stwierdziłeś między
    zdaniami, art. jest stronniczy.

    > Wow! Naprawdę jest aż tak źle?

    Nie, nie jest. Nie wiem czemu udajesz Greka, zdaje się miałeś jakieś
    urządzenie z Androidem więc sam możesz (zapewne stronniczo) sobie
    odpowiedzieć.

    > A co z tym świetnym multitaskingiem?

    Jak sam zauważyłeś jest świetny i ma się dobrze.

    > W jaki sposób BB10 uruchamia aplikacje androidowe?
    > Chodzi o apki napisane w java?

    Poprzez zainstalowanie java runtime z dalvikiem, co daje pokrycie
    większości API ale bez obsługi sprzętu (telefonia, bluetooth, sensory
    itp)

    --
    Marek

  • 9. Data: 2014-08-26 10:50:09
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-26 09:49, masti wrote:

    bilnym.html

    > równie dobrze można wybrać najlepszy kolor na świecie.
    > "lepszzość" zależy od tego do czego go użytkownik potrzebuje.

    I tak i nie - jesli ustalisz zestaw podstawowych zadan wykonywanych na
    wszystkich telefonach, ktore beda jak najlepiej odwzorowywaly codzienne
    uzytkowanie telefonu to taki test da przyblizone pojecie czego mozna sie
    spodziewac. Oczywiscie - pominiecie tutaj marketow mocno wplywa na
    wynik, tyle ze uwzglednienie ilosci aplikacji automatycznie stawialoby
    Androida na najwyzszym miejscu pudla a wcale nie musi byc on najbardziej
    intuicyjnym, najszybszym i najwygodniejszym systemem na swiecie.

  • 10. Data: 2014-08-26 10:59:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    atm wrote:

> [...]
    > wszystkich telefonach, ktore beda jak najlepiej odwzorowywaly codzienne
    > uzytkowanie telefonu to taki test da przyblizone pojecie czego mozna sie

    niczego nie da. Da wynik dla teoretycznej niepasującej nikomu
    konfiguracji.